Yonca Lodi - Bir Türkü Şarkı Sözleri

Sayfamızda Yonca Lodi - Bir Türkü Sözleri, Yonca Lodi - Bir Türkü Şarkı Sözü, Yonca Lodi - Bir Türkü Lyrics, Yonca Lodi - Bir Türkü Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Yonca LodiYonca Lodi - Bir Türkü şarkı sözlerinden önce Yonca Lodi hakkında kısaca bilgi;

Yonca Lodi, 17 Eylül 1974, İstanbul, Türkiye doğumludur.

İlk ve Orta öğretimini, çocukluğunun geçtiği Beşiktaş'ta tamamladı.

Lise yıllarında, Çağdaş Müzik Merkezi'ne kaydolan sanatçı, Mimar Sinan Üniversitesi Devlet Konservatuarı Sahne Sanatları Opera-Şan Bölümü’nde müzik eğitimini sürdürdü.

SONY müzik aracılığıyla, ilk albümünü 1999 yılı Mayıs ayında, kendi adıyla çıkardı.

2016 yılı itibariyle mevcut albümleri:

21 Mayıs 1999: Yonca Lodi
1 Kasım 2001: Aşkta ve Ayrılıkta
29 Ocak 2007: Yolumu Bulurum
7 Eylül 2010: Milat
4 Mart 2014: 12 Ay
Yonca Lodi - Bir Türkü Şarkı Sözleri
Bu gece ilk defa kendi saçımı okşadım
ılk defa dudaklarım bana birşey söyledi
Aşktan verdiğim cevası lamadım
Hani ya aşk çok güzel her şeyden güzeldi
Bu gece ilk defa kendime türkü söyledim
Bir yanık türkü annemden kalan
Bu gece ilk defa yatağımda yalnızdım

ılk defa kollarımla kendimi kucakladım
Sessiz kıvrıldım tenime sarıldım
Hani ya aşk çok güzel her şeyden güzeldi
Bu gece ilk defa kendime türkü söyledim
Bir yanık türkü annemden kalan

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »