Yonca Lodi - Budur Abi Şarkı Sözleri

Sayfamızda Yonca Lodi - Budur Abi Sözleri, Yonca Lodi - Budur Abi Şarkı Sözü, Yonca Lodi - Budur Abi Lyrics, Yonca Lodi - Budur Abi Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Yonca LodiYonca Lodi - Budur Abi şarkı sözlerinden önce Yonca Lodi hakkında kısaca bilgi;

Yonca Lodi, 17 Eylül 1974, İstanbul, Türkiye doğumludur.

İlk ve Orta öğretimini, çocukluğunun geçtiği Beşiktaş'ta tamamladı.

Lise yıllarında, Çağdaş Müzik Merkezi'ne kaydolan sanatçı, Mimar Sinan Üniversitesi Devlet Konservatuarı Sahne Sanatları Opera-Şan Bölümü’nde müzik eğitimini sürdürdü.

SONY müzik aracılığıyla, ilk albümünü 1999 yılı Mayıs ayında, kendi adıyla çıkardı.

2016 yılı itibariyle mevcut albümleri:

21 Mayıs 1999: Yonca Lodi
1 Kasım 2001: Aşkta ve Ayrılıkta
29 Ocak 2007: Yolumu Bulurum
7 Eylül 2010: Milat
4 Mart 2014: 12 Ay
Yonca Lodi - Budur Abi Şarkı Sözleri
Bir asansörde rehin kaldım
Burdan çıkmak zorundayım
Kimse burda olduğumu bilmiyor
Sonuç: Kaderim bu kadına bağlı
Bu mudur yani? Budur abi!
Bu mudur yani? Budur abi!

Çözüm kadını baştan çıkart
Salak kadınların en zayıf yeri
Aşktır aşk tabiki aşk
Üstelik kadın dul, kadın yanıyor
Kucağa düşmüş bir adam
Hatta gökten zembille inmiş
Hem de ben ben ben
Ben kazanmaya doğmuşum ben
Ben göze çarpan biriyim ben
Ben düşlerinizle oynarım ben

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »