Yonca Lodi - Ben Böyleyim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Yonca Lodi - Ben Böyleyim Sözleri, Yonca Lodi - Ben Böyleyim Şarkı Sözü, Yonca Lodi - Ben Böyleyim Lyrics, Yonca Lodi - Ben Böyleyim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Yonca LodiYonca Lodi - Ben Böyleyim şarkı sözlerinden önce Yonca Lodi hakkında kısaca bilgi;

Yonca Lodi, 17 Eylül 1974, İstanbul, Türkiye doğumludur.

İlk ve Orta öğretimini, çocukluğunun geçtiği Beşiktaş'ta tamamladı.

Lise yıllarında, Çağdaş Müzik Merkezi'ne kaydolan sanatçı, Mimar Sinan Üniversitesi Devlet Konservatuarı Sahne Sanatları Opera-Şan Bölümü’nde müzik eğitimini sürdürdü.

SONY müzik aracılığıyla, ilk albümünü 1999 yılı Mayıs ayında, kendi adıyla çıkardı.

2016 yılı itibariyle mevcut albümleri:

21 Mayıs 1999: Yonca Lodi
1 Kasım 2001: Aşkta ve Ayrılıkta
29 Ocak 2007: Yolumu Bulurum
7 Eylül 2010: Milat
4 Mart 2014: 12 Ay
Yonca Lodi - Ben Böyleyim Şarkı Sözleri
Üzgünüm acı sözlerim için
Üzgünüm seni kırdığım için
Haklısın bana darılsan bile
Beni terk etsen bile
Değişemem ben böyleyim

Üzgünüm bütün olanlar için
Üzgünüm mutlu yıllarım için
Aşkımız gölgesiz olmalıydı
Şüphesiz olmalıydı
Affedemem ben böyleyim

İster vur ister okşa
İster tut ister yolla
İster sev ister zorla
Ben böyleyim

Üzgünüm bütün olanlar için
Üzgünüm mutlu yıllarım için
Aşkımız gölgesiz olmalıydı
Şüphesiz olmalıydı
Ne yapayım ben böyleyim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »