İrem Derici - Dantel Şarkı Sözleri

Sayfamızda İrem Derici - Dantel Sözleri, İrem Derici - Dantel Şarkı Sözü, İrem Derici - Dantel Lyrics, İrem Derici - Dantel Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

İrem Derici Şarkı Sözleriİrem Derici - Dantel şarkı sözlerinden önce İrem Derici ile ilgili kısa bilgi;

İrem Derici, 21 Mart 1987, İstanbul doğumludur.

Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Piyano Bölümü mezunu olan İrem Derici, O Ses Türkiye yarışması ile tanındı. BU yarışmayı birinci olarak tamamlayamamasına rağmen bu yarışma sayesinde tanınan müzisyenlerin içinde, sonraki müzik kariyerinde en başarılı olan sanatçı oldu.

Çıkardığı tekliler ve klipleri, sürekli olarak müzik kanallarında ve radyolarda yayınlandı.

İlk teklisi "Bensiz Yapamazsın" ve ikinci teklisi ise "Düşler Ülkesinin Gelgit Akıllısı" ismiyle çıktı ve çok tutuldular.

Ardından 15 Nisan 2014'de "Kalbimin Tek Sahibine" isimli teklisi piyasaya çıkmıştır.
Kanal D ekranlarında yayınlanan Beyaz Show isimli programda seslendirdi. Çıktığı andan itibaren dijital platformlarda "en çok dinlenenler" arasına girmiştir.
İrem Derici - Dantel Şarkı Sözleri
Yanı yanıp söndüğümden haberin yok
Durup durup güldüğümden çok aşığım çok
Yasaklıyız ezelinden müsadeniz yok
Vasat mıyız güzelinden oyunumuz çok

Dantellenmiş geceleeer
Kan kırmızı ojeleeer
Kesik kesik cümleleeer
Cık cık cık daha neler

Yansın geceler
Sabahına söndürelim
Beni yak beni yık beni hapset
İçine çek bebeğim

Yansın geceler
Sabahına söndürelim
Beni yak beni yık beni hapset
İçine çek bebeğim

Yanı yanıp söndüğümden haberin yok

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »