İrem Derici - Evlenmene Bak Şarkı Sözleri

Sayfamızda İrem Derici - Evlenmene Bak Sözleri, İrem Derici - Evlenmene Bak Şarkı Sözü, İrem Derici - Evlenmene Bak Lyrics, İrem Derici - Evlenmene Bak Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

İrem Derici Şarkı Sözleriİrem Derici - Evlenmene Bak şarkı sözlerinden önce İrem Derici ile ilgili kısa bilgi;

İrem Derici, 21 Mart 1987, İstanbul doğumludur.

Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Piyano Bölümü mezunu olan İrem Derici, O Ses Türkiye yarışması ile tanındı. BU yarışmayı birinci olarak tamamlayamamasına rağmen bu yarışma sayesinde tanınan müzisyenlerin içinde, sonraki müzik kariyerinde en başarılı olan sanatçı oldu.

Çıkardığı tekliler ve klipleri, sürekli olarak müzik kanallarında ve radyolarda yayınlandı.

İlk teklisi "Bensiz Yapamazsın" ve ikinci teklisi ise "Düşler Ülkesinin Gelgit Akıllısı" ismiyle çıktı ve çok tutuldular.

Ardından 15 Nisan 2014'de "Kalbimin Tek Sahibine" isimli teklisi piyasaya çıkmıştır.
Kanal D ekranlarında yayınlanan Beyaz Show isimli programda seslendirdi. Çıktığı andan itibaren dijital platformlarda "en çok dinlenenler" arasına girmiştir.

2016 yılında 11 şarkıdan oluşan dantel isimli albümünü çıkardı.
İrem Derici - Evlenmene Bak Şarkı Sözleri
Beni Üzgün Görmezsin
Çünkü Buna Değmezsin
Aşkın Önünde Beklenilmez Yar

Hızlı Geçer Görmezsin
Toz Dumandan Ölmezsin
Bir Gider Ki Fark Edilmez Yar

Alemsin işte Böyle
Beklersin Birde Bebek istersin
Oldu Hoşçakal

Bendensin Yak Bir Acı
İyi Gelsin Bitti Süren
Çoktandı Doldu Hoşçakal

Başka Türlü Biliyorsan Oldurdu Ancak
Ben Gidiyorum Sen lütfen Eğlenmene Bak
Nerden Bileyim Bu Kalbimi Kim Dolduracak
Rahatsız Olma Başkasıyla Eğlenmene Bak
Ben Gidiyorum Hadi Sen Evlenmene Bak (x2)

Beni Üzgün Görmezsin
Çünkü Buna Değmezsin
Aşkın Önünde Beklenilmez Yar

Hızlı Geçer Görmezsin
Toz Dumandan Ölmezsin
Bir Gider Ki Fark Edilmez Yar

Alemsin işte Böyle
Beklersin Birde Bebek istersin
Oldu Hoşçakal

Bendensin Yak Bir Acı
İyi Gelsin Bitti Süren
Çoktandı Doldu Hoşçakal

Başka Türlü Biliyorsan Oldurdu Ancak
Ben Gidiyorum Sen lütfen Eğlenmene Bak
Nerden Bileyim Bu Kalbimi Kim Dolduracak
Rahatsız Olma Başkasıyla Eğlenmene Bak
Ben Gidiyorum Hadi Sen Evlenmene Bak (x2)

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »