Ferah Zeydan - Yanlışız Senle Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ferah Zeydan - Yanlışız Senle Sözleri, Ferah Zeydan - Yanlışız Senle Şarkı Sözü, Ferah Zeydan - Yanlışız Senle Lyrics, Ferah Zeydan - Yanlışız Senle Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ferah Zeydan Ferah Zeydan - Yanlışız Senle şarkı sözlerinden önce Ferah Zeydan hakkında kısaca bilgi;

X-Factor şarkı yarışmasıyla sesini duyuran Ferah Zeydan “Yanlışız Senle” isimli şarkısıyla müzik severlerin karşısına çıktı.

Ferah Zeydan'ın, Akçıl's & DMC etiketiyle yayınlanan "Yanlışız Senle" isimli single çalışması, video klibiyle netd'de.
Ferah Zeydan - Yanlışız Senle Şarkı Sözleri
Zannetme Hiç bitti herşey
Diyip gitmek çok kolaydır

Bazen Acı öyle bir şey
Yaşaması zor olandır.

Hatıralar Dalga dalga
Vurup vurup fırsatıyla
Kalır kalır durur
İntikamı var

Hatıralar Dalga dalga
Vurup vurup fırsatıyla
Kalır kalır durur
İntikamı var

Bir gün geçse bir gün geçmez
Ben affetsem seni aşk affetmez
Aman aman yine yalan
Demek ki biz boşa yanmışız senle

Bir gün geçse bir gün geçmez
Ben affetsem seni aşk affetmez
Aman aman yine yalan
Demek ki biz boşa yanmışız senle


Farketmez hiç geçti artık
Dedim ama hep yalandır

Benim senden ayrı kalmam
Durduk yere ağlamamdır

Hatıralar Dalga dalga
Vurup vurup fırsatıyla
Kalır kalır durur
İntikamı var

Hatıralar Dalga dalga
Vurup vurup fırsatıyla
Kalır kalır durur
İntikamı var

Bir gün geçse bir gün geçmez
Ben affetsem seni aşk affetmez
Aman aman yine yalan
Demek ki biz boşa yanmışız senle

Bir gün geçse bir gün geçmez
Ben affetsem seni aşk affetmez
Aman aman yine yalan
Demek ki biz boşa yanmışız senle

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »