Kaan Tangöze - Bir Rüya Gördüm Şarkı Sözleri

Sayfamızda Kaan Tangöze - Bir Rüya Gördüm Sözleri, Kaan Tangöze - Bir Rüya Gördüm Şarkı Sözü, Kaan Tangöze - Bir Rüya Gördüm Lyrics, Kaan Tangöze - Bir Rüya Gördüm Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Kaan TangözeKaan Tangöze - Bir Rüya Gördüm şarkı sözlerinden önce Kaan Tangöze hakkında kısaca bilgi;

Kaan Tangöze, 5 Eylül 1973, İstanbul doğumludur.

Eşi Seçkin Piriler'den Hakan ve Volkan adında iki oğlu var.

Şişli Terakki Lisesi mezunudur. Bilkent Üniversitesi Otel Yönetimi ve Turizm Bölümü'nü bitirdikten sonra ise ABD'de Seattle Üniversitesi'nde ekonomi üzerine yüksek lisans yaptı.

Duman isimli rock müzik grubunun hem solisti hemde gitaristidir.

Ayrıca 2015 yılında, Duman grubundan haricen, sadece kendisine ait olarak, "Gölge Etme" isimli bir solo albüm çıkardı.
Kaan Tangöze - Bir Rüya Gördüm Şarkı Sözleri
Bir rüya gördüm, peşine düştüm
Çalarım, gitar elimde
Rüzgara karşı, yelkeni bastım
Yoluma çıkman nafile

Denizler derin olsun
Dalgalar boyu aşsın
Fırtınalar hiç dinmesin
Bütün bunlardan fazlayım

Bir rüya gördüm, peşine düştüm
Çalarım gitar elimde
Rüzgara karşı, yelkeni bastım
Yoluma çıkman nafile

Yağmur degil taş olsan
Tepelerden yağdırsan
Gündüz gece hiç durmasan
Bütün bunlardan fazlayım

Bir rüya gördüm, peşine düştüm
Çalarım gitar elimde
Rüzgara karşı, yelkeni bastım
Yoluma çıkma, nafile

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »