Kaan Tangöze - Gölge Etme Şarkı Sözleri

Sayfamızda Kaan Tangöze - Gölge Etme Sözleri, Kaan Tangöze - Gölge Etme Şarkı Sözü, Kaan Tangöze - Gölge Etme Lyrics, Kaan Tangöze - Gölge Etme Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Kaan TangözeKaan Tangöze - Gölge Etme şarkı sözlerinden önce Kaan Tangöze hakkında kısaca bilgi;

Kaan Tangöze, 5 Eylül 1973, İstanbul doğumludur.

Eşi Seçkin Piriler'den Hakan ve Volkan adında iki oğlu var.

Şişli Terakki Lisesi mezunudur. Bilkent Üniversitesi Otel Yönetimi ve Turizm Bölümü'nü bitirdikten sonra ise ABD'de Seattle Üniversitesi'nde ekonomi üzerine yüksek lisans yaptı.

Duman isimli rock müzik grubunun hem solisti hemde gitaristidir.

Ayrıca 2015 yılında, Duman grubundan haricen, sadece kendisine ait olarak, "Gölge Etme" isimli bir solo albüm çıkardı.

Gölge etme Allah Aşkına şarkısı, Kaan Tangöze Yandaşların varsa şarkı sözleri, Benimde yüreğim var Lyrics, Ölürüz icabında şarkısının sözleri...
Kaan Tangöze - Gölge Etme Şarkı Sözleri
Elinde silahın varsa
Benim de gitarım var

Senin bir ideolojin varsa
Benim de ideallerim var

Arkanda hükümet varsa
Benim de şarkılarım var

Eğer senin bir Allahın varsa
Gölge etme Allah aşkına

Senin de yandaşların varsa
Benim de yoldaşlarım var

Aklında bir kavga çıkartma varsa
Benim de yumruklarım var

Arkanda savcılar varsa
Benim de yüreğim var

Eğer sonunda mapusa girmek varsa
Yatarız icabında

İçinde büyük bir korku varsa
Ecele çaresi mi var

Senin de bir çocuğun varsa
Bende tam iki tane var

Arkanda cellatlar varsa
İş değil Allah aşkına

Eğer sonunda kefene girmek varsa
Ölürüz icabında

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »