Kaan Tangöze - Bir Kız Bana Emmi Dedi Şarkı Sözleri

Sayfamızda Kaan Tangöze - Bir Kız Bana Emmi Dedi Sözleri, Kaan Tangöze - Bir Kız Bana Emmi Dedi Şarkı Sözü, Kaan Tangöze - Bir Kız Bana Emmi Dedi Lyrics, Kaan Tangöze - Bir Kız Bana Emmi Dedi Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Kaan TangözeKaan Tangöze - Bir Kız Bana Emmi Dedi şarkı sözlerinden önce Kaan Tangöze hakkında kısaca bilgi;

Kaan Tangöze, 5 Eylül 1973, İstanbul doğumludur.

Eşi Seçkin Piriler'den Hakan ve Volkan adında iki oğlu var.

Şişli Terakki Lisesi mezunudur. Bilkent Üniversitesi Otel Yönetimi ve Turizm Bölümü'nü bitirdikten sonra ise ABD'de Seattle Üniversitesi'nde ekonomi üzerine yüksek lisans yaptı.

Duman isimli rock müzik grubunun hem solisti hemde gitaristidir.

Ayrıca 2015 yılında, Duman grubundan haricen, sadece kendisine ait olarak, "Gölge Etme" isimli bir solo albüm çıkardı.
Kaan Tangöze - Bir Kız Bana Emmi Dedi Şarkı Sözleri
Değirmenden gelirim beygirim yüklü
Şu kızı görenin del olur aklı
On beş yaşında kırk beş belikli
Bir kız bana emmi dedi neyleyim

Bizim ilde üzüm olur alc olur
Sızılaşır bozkurtları aç olur
Bir yiğide emmi demek güç olur
Bir kız bana emmi dedi neyleyim

Birem birem toplayayım odunu
Bilem dedim bilemedim adını
Elbistan yanaklı Kürdler kadını
Bir kız bana emmi dedi neyleyim

Karacoğlan der ki noldum nolayım
Akar sularınan bende geleyim
Sakal seni makkabınan yolayım
Bir kız bana emmi dedi neyleyim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »