Lara Fabian - Ramène-moi Şarkı Sözleri

Sayfamızda Lara Fabian - Ramène-moi Sözleri, Lara Fabian - Ramène-moi Şarkı Sözü, Lara Fabian - Ramène-moi Lyrics, Lara Fabian - Ramène-moi Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Lara Fabian Şarkı SözleriLara Fabian - Ramène-moi şarkı sözlerinden önce Lara Fabian ile ilgili kısa bilgi;

Lara Fabian, 9 Ocak 1970, Etterbeek, Belçika doğumludur...

1996 yılından itibaren hem Belçika hemde Kanada vatandaşıdır.

Çocukluk dönemi İtalya'nin Sicilya Özerk Bölgesi'nde bulunan Katanya'da geçtiği için anadili İtalyancadır.

Çocuk yaşlarında şarkı söylemeye, dans etmeye ve piyano çalmaya başlayan Lara Fabian, 8 yaşında Brüksel Kraliyet Konservatuarı'nda müzik eğitimi aldı.

1988 yılında 33. Eurovision Şarkı Yarışması'nda Lüksemburg'u temsil etti ve dördüncü oldu.

Son olarak 2015 yılının Kasım ayında Ma vie dans la tienne isimli 11 şarkılık albümünü çıkardı.
Lara Fabian - Ramène-moi Şarkı Sözleri Lyrics
Comment as-tu pu me laisser partir
Pourquoi n'as-tu pas pu me retenir
Comment as-tu pu laisser mes yeux te fuir
Si loin de ton âme et de ta chaleur
Ma vie déséquilibrée sans couleurs
Où sont toutes ces heures
Passées aux bord des mots
De la peau
Si jamais je me perds
Dans d'autres yeux clairs
Si je tombe sans pouvoir
M'arrêter

Ramène-moi vers ton destin
Ramène-moi jusqu'à tes mains
Celles qui m'ont fait mourir un soir
Il n'est jamais trop tard
Emmène-moi comme si c'était
La première fois que tu m'aimais
Je revivrai sans me lasser
Ces moments enlacés

Pourquoi doit-on croire à toutes ces histoires
D'amour qui n'ont pas connu la gloire
Je veux être la dernière à oublier les mots
Qu'il faut
Si jamais tu me vois
Perdue dans d'autres bras
D'un autre que toi
N'y crois pas

Réinvente-moi une histoire
Que je suis seule à croire
Ramène-moi tes délires ce soir

Google Translate Çevirisi

Gitmeme izin verebilir Nasıl
Neden kendimi tutamadım etmedi
Eğer kaçmak sen beni terk nasıl
Şimdiye kadar ruhunuza ve sıcaklığını
Renkler olmadan Benim dengesiz yaşam
Nerede bütün bu saatleri
Kelimelerin kenarına Geçmiş
Cilt
Eğer hiç ben kaybolmak
Diğer açık gözünde
Ben güç olmadan düşerse
Beni Durdur

Geri kadere götür
Beni senin ellerine geri alın
Yapılan Bunlar beni gece ölmek
Larry Crowne
Beni o sanki alın
Beni sevdiğini ilk kez
Ben sıkılmadan tekrar yaşamak
Bunlar dolaşık zamanlar

Neden bütün bu hikayelerin inanmak gerekir
Şöhret değil var Aşk
Ben kelimeleri unutmak son olmak istiyorum
onu alır
Beni görmek hiç değilse
Diğer kollarında kaybolan
Senden Öte yandan
Inanmayın

Bana bir hikaye yeniden keşfediyor
Ben sadece inanıyorum
Senin sanrılar gece bana getir

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »