Lara Fabian - Perdere L'amore Şarkı Sözleri

Sayfamızda Lara Fabian - Perdere L'amore Sözleri, Lara Fabian - Perdere L'amore Şarkı Sözü, Lara Fabian - Perdere L'amore Lyrics, Lara Fabian - Perdere L'amore Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Lara Fabian Şarkı SözleriLara Fabian - Perdere L'amore şarkı sözlerinden önce Lara Fabian ile ilgili kısa bilgi;

Lara Fabian, 9 Ocak 1970, Etterbeek, Belçika doğumludur...

1996 yılından itibaren hem Belçika hemde Kanada vatandaşıdır.

Çocukluk dönemi İtalya'nin Sicilya Özerk Bölgesi'nde bulunan Katanya'da geçtiği için anadili İtalyancadır.

Çocuk yaşlarında şarkı söylemeye, dans etmeye ve piyano çalmaya başlayan Lara Fabian, 8 yaşında Brüksel Kraliyet Konservatuarı'nda müzik eğitimi aldı.

1988 yılında 33. Eurovision Şarkı Yarışması'nda Lüksemburg'u temsil etti ve dördüncü oldu.

Son olarak 2015 yılının Kasım ayında Ma vie dans la tienne isimli 11 şarkılık albümünü çıkardı.
Lara Fabian - Perdere L'amore Şarkı Sözleri Lyrics
E adesso andate via
Voglio restare sola
Con la malinconia
Volare nel suo cielo
Non chiesi mai chi eri
Perche sceglesti me
Perdere l'amore, quando si fa sera
Quando fra i capelli un po d'argento li colora
Rischi d'impazzire, po scoppiarti il cuore
Perdere l'amore e avere voglia di morire
Lascia mi gridare rinegare il cielo
Prendere a sassate tutti i sogni ancora in iolo
Li faro cadere ad uno ad uno
Spezzero leali del destino
Eti avro vicino

Comunque ti capisco
E amnetto che sbagliavo
Facevo le tue scecte
Chissa che pretendevo
Adesso che rimane
Ditutto il tempo insieme
Una donna troppo sola
Che anchora ti vuol bene

Perdere l'amore, quando si fa sera
Quando sopra il viso, ce una ruga che non c'era
Provi a raggionare fai l'indiferrente
Fino a che ti accorgi che non sei sevita a niente
E vorresti urlare, soffocare il cielo
Sbattere la testa mille volte contro il muro
Respirare forte il suo cocino
Dire e tutta colpo del destino
E ti avro vicino

Perdere l'amore, maledetta sera
Che raccoglie i cocci di una vita immaginaria
Ma repeti non me l'aspettavo
Prendere a sassate tutti i soeni ancora in volo
Spezzero le ali del destino
E ti avro vicino
Perdere l'amore

Google Translate Çevirisi

Ve şimdi go away
Ben yalnız olmak istiyorum
Melankoli ile
Onun cennette uçan
Senin kim olduğunu sordu asla
Neden bana sceglesti
Sevgiyi kaybetmek, ne zaman akşam
Ne zaman saçı biraz gümüş renkleri o
Gidiş deli, biraz scoppiarti kalp Riskleri
Sevgiyi kaybetmek ve bir ölüm dileğim var
Beni rinegare gökyüzü bağırmak edelim
Iolo hala taşları bütün hayalleri atın
Onları teker teker düşmeye Lighthouse
Sadık kaderini kıracak
Eti ben kapatacağım

Ancak ben anlıyorum
Ve bu yanlış amnetto oldu
Senin scecte mü
Kim bilir talep
Şimdi kalır
Birlikte Ditutto zaman
Bir kadın tek başına çok
Seni seven Anchora

Sevgiyi kaybetmek, ne zaman akşam
Yüzünde bir kırışık yoktu zaman
Raggionare indiferrente yapmaya çalışın
Eğer herhangi bir iyi SEVITA olmadığını fark kadar
Ve gökyüzü boğulur, çığlık olur
Duvara kafa vurarak bin kere
Güçlü Cocino Nefes
Ve kaderin bütün inme söyle
Ve ben yakın olacak

Aşk kaybetmek üzücü gece
Bu hayali bir hayat parçalarını alır
TEKRAR ama ben beklemiyordum
Tüm soeni hala uçan taş atmak
Kaderin kanatları kıracak
Ve ben yakın olacak
Aşk kaybetmek

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »