Lara Fabian - Pas Sans Toi Şarkı Sözleri

Sayfamızda Lara Fabian - Pas Sans Toi Sözleri, Lara Fabian - Pas Sans Toi Şarkı Sözü, Lara Fabian - Pas Sans Toi Lyrics, Lara Fabian - Pas Sans Toi Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Lara Fabian Şarkı SözleriLara Fabian - Pas Sans Toi şarkı sözlerinden önce Lara Fabian ile ilgili kısa bilgi;

Lara Fabian, 9 Ocak 1970, Etterbeek, Belçika doğumludur...

1996 yılından itibaren hem Belçika hemde Kanada vatandaşıdır.

Çocukluk dönemi İtalya'nin Sicilya Özerk Bölgesi'nde bulunan Katanya'da geçtiği için anadili İtalyancadır.

Çocuk yaşlarında şarkı söylemeye, dans etmeye ve piyano çalmaya başlayan Lara Fabian, 8 yaşında Brüksel Kraliyet Konservatuarı'nda müzik eğitimi aldı.

1988 yılında 33. Eurovision Şarkı Yarışması'nda Lüksemburg'u temsil etti ve dördüncü oldu.

Son olarak 2015 yılının Kasım ayında Ma vie dans la tienne isimli 11 şarkılık albümünü çıkardı.
Lara Fabian - Pas Sans Toi Şarkı Sözleri Lyrics
Sèche tes pleurs
Je ne partirai pas
Il m'en faudrait bien plus que ça
Pour tou détruire, anéantir, pas ça
Sèche tes pleurs
Et refais-moi l'amour
Te souviens-tu de cet enfant
Que tu voulais m'faire en chantant
Je t'aime encore si fort
Pas sans toi
Je ne la vivrai pas cette vie là
Si tu me reprenais dans tes bras
On pourrait reconstruire tout ça

Pas sans toi
Ce serait comme renier ma vie
Ce serait comme étouffer un cri
Si j'ai tort éloignes-toi
Si tu m'aimes attends moi

Sèche tes pleurs
Le temps nous attendra
Nous nous sommes perdus dans tout ça
Il n'y a plus d'raisons d'avoir peur, je crois
Sèche tes pleurs
On est tellement plus fort
Que toutes ces heures, tous ces remords
On s'oubliait, on avait tort
Je t'aime encore si fort

Sèche tes pleurs
Refais-moi ce sourire
Celui qui ne fait pas vieillir
Ni mon âme ni mon corps
Je t'aime encore si fort

Google Translate Çevirisi

Gözyaşlarını
Ben gitmeyeceğim
Bana çok daha fazla olurdu
Tou yok için, bu değil yok
Gözyaşlarını
Ve beni aşk yeniden
O çocuğu hatırlıyor musun
Sen m'faire şarkı istedi
Ben hala seni çok seviyorum
Sensiz olmaz
Ben bu hayatı yaşamak istemiyorum
Eğer beni kollarına reprenais olursa
Hepimiz onu yeniden olabilir

Sensiz olmaz
Benim hayatımı inkar gibi olurdu
Bir çığlık bastırmak gibi olurdu
Yanılıyorsam, ama eğer distancias
Eğer beni seviyorsan, beni bekle

Gözyaşlarını
Zaman bekler
Hepimiz bu kayboldu
Daha fazla neden korkmak, sanırım vardır
Gözyaşlarını
Çok daha güçlü olduğunu
İşte tüm bu saat, bu pişmanlık
Biz bunun yanlış olduğunu unutmuşum
Ben hala seni çok seviyorum

Gözyaşlarını
Bana o gülümsemeyi Remake
Her kim yaş etmez
Aklım, ne de bedenimi ne
Ben hala seni çok seviyorum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »