Fettah Can - Gecenin Yarısı Şarkı Sözleri

Sayfamızda Fettah Can - Gecenin Yarısı Sözleri, Fettah Can - Gecenin Yarısı Şarkı Sözü, Fettah Can - Gecenin Yarısı Lyrics, Fettah Can - Gecenin Yarısı Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Fettah CanFettah Can - Gecenin Yarısı şarkı sözlerinden önce Fettah Can hakkında kısaca bilgi;

Fettah Can, 12 Ekim 1975, Karacabey, Bursa doğumludur.

Henüz çocuk yaşlarında, babasının yönlendirmesiyle, müziğe ilgi duyan sanatçı, gündüzleri tezgahtarlık yaparken, akşamları Belediye konservatuvarında şan dersleri almaya başladı.

Liseyi dışarıdan bitiren Fettah Can, o dönemde bir yandan ud ve gitar çaldı, diğer yandanda besteler yaptı.

Hazine isimli ilk albümünü 2010 yılının Temmuz ayında piyasaya sürdü.
Fettah Can - Gecenin Yarısı Şarkı Sözleri
Saat bir, gecenin yarısı
Sabaha nasıl çıkılır?
Düşündüm bilemiyorum...
Gidince hayatı tutan canımın yarısı
Akıl sustu, gönül küstü
Bir şey diyemiyorum

Bu ayrılığın ilk gecesi üstelik...

Aklımı zorladım, hayatı yorumladım
Giden öyle kolay geri dönmüyor
Nasıl savaşırım kendi kaderimle
Yazılmış bir kez silinmiyor

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »