Fettah Can - Evlilik Sandalı Şarkı Sözleri

Sayfamızda Fettah Can - Evlilik Sandalı Sözleri, Fettah Can - Evlilik Sandalı Şarkı Sözü, Fettah Can - Evlilik Sandalı Lyrics, Fettah Can - Evlilik Sandalı Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Fettah CanFettah Can - Evlilik Sandalı şarkı sözlerinden önce Fettah Can hakkında kısaca bilgi;

Fettah Can, 12 Ekim 1975, Karacabey, Bursa doğumludur.

Henüz çocuk yaşlarında, babasının yönlendirmesiyle, müziğe ilgi duyan sanatçı, gündüzleri tezgahtarlık yaparken, akşamları Belediye konservatuvarında şan dersleri almaya başladı.

Liseyi dışarıdan bitiren Fettah Can, o dönemde bir yandan ud ve gitar çaldı, diğer yandanda besteler yaptı.

Hazine isimli ilk albümünü 2010 yılının Temmuz ayında piyasaya sürdü.
Fettah Can - Evlilik Sandalı Şarkı Sözleri
Söz - Müzik : Alper Narman - Fettah Can

Bugün olmazsa
Yarın olur diye
Erteledim düşlerimi
Bir yabancı gülüşe
Razı oldum işte
Dahası var mı
Terketmedim sevgilimi
Bir yalancı gülüşe
Bir yabancı gülüşe

Yıldızları indir
Bu gece gözlerine
Utandırır beni gölgeler
Aşk oyunu neyime

Ben inanırım sen inanmasan da aşkın saflığına
Hayat uzun kötü şeyleri sakın getirme aklına
Ben inanırım sen inanmasan da aşkın saflığına
Yaramazlık yok binmeden evlilik sandalına

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »