Fettah Can - Hazine Şarkı Sözleri

Sayfamızda Fettah Can - Hazine Sözleri, Fettah Can - Hazine Şarkı Sözü, Fettah Can - Hazine Lyrics, Fettah Can - Hazine Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Fettah CanFettah Can - Hazine şarkı sözlerinden önce Fettah Can hakkında kısaca bilgi;

Fettah Can, 12 Ekim 1975, Karacabey, Bursa doğumludur.

Henüz çocuk yaşlarında, babasının yönlendirmesiyle, müziğe ilgi duyan sanatçı, gündüzleri tezgahtarlık yaparken, akşamları Belediye konservatuvarında şan dersleri almaya başladı.

Liseyi dışarıdan bitiren Fettah Can, o dönemde bir yandan ud ve gitar çaldı, diğer yandanda besteler yaptı.

Hazine isimli ilk albümünü 2010 yılının Temmuz ayında piyasaya sürdü.
Fettah Can - Hazine Şarkı Sözleri
Görmeyi denedim
Gönül gözüyle
Yaşamadım bilmiyordum
Aşkmış hazine
Sorun etmedim
Bakınca maziye
Bir baktım bin ders aldım
Kısmetmiş bugüne

Oysa sana ne kadar ihtiyacım varmış
Yüzüme konan gülücükler uçup gitmiyor
Yanında zaman ne kadar da kısaymış
Yoksun ya günler geçip gitmiyor

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »