Selim Gülgören - Cennet Şarkı Sözleri

Sayfamızda Selim Gülgören - Cennet Sözleri, Selim Gülgören - Cennet Şarkı Sözü, Selim Gülgören - Cennet Lyrics, Selim Gülgören - Cennet Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Selim GülgörenSelim Gülgören - Cennet şarkı sözlerinden önce Selim Gülgören ile ilgili kısaca bilgi;

Selim Gülgören, 20 Kasım 1985, İstanbul doğumludur.

Marmara Üniversitesi Turizm ve Seyahat İşletmeciliği ile Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi İşletmecilik mezunudur.

Henüz altı yaşındayken org çalarak başladığı müzik hayatına 2000 li yılların ortalarında reklam müzikleri yaparak devam etti.

Gerçek mesleği aranjör'lük olan Selim Gülgören, 2008 yılında "İstanbul Bana Dar" isimli bir solo albüm yaparak büyük bir çıkış yaptı.

Albümler:

2008: İstanbul Bana Dar
2011: Cennet (Tekli)
2012: Aşkın Tarifi (Tekli)
2012: Tarihe Gömdüm (Tekli)
2013: Biraz Farklı
2014: Günlerden Aşk
2014: Adım Adım (Tekli)
Selim Gülgören - Cennet Şarkı Sözleri
Hani fani bu hayat ümit bağlayamam
Olmadı diye oturup ağlayamam
Gönlü geniş olan sükutu öğrensin

Sevgimi yok yere ele bağlayamam
Gelir ümidiyle hayallere sığınamam
Kemale eren kendinden versin

Sevdim, kaç kere bilemem
Yaşadım, yok inkar edemem
Bıktım, senle baş edemem
Beeeeen

Zaman, öylede geçiyor
Hayat, böylede bitiyor
Bitsin, umudum cennetten

Ben dalkavuk olanı hizaya getiremem
Sorma bana ben görünmezi göremem
Merak eden kendine yönelsin

Boş yere kimseyi oyalayıp üzemem
Geçici şeylere heves edip üzülemem
Fikrim hevesimi alt etsin

Sevdim, kaç kere bilemem
Yaşadım, yok inkar edemem
Bıktım, senle baş edemem
Beeeeen

Zaman, öylede geçiyor
Hayat, böylede bitiyor
Bitsin, umudum cennetten

Ben gözü görmeyene resim gösteremem
Değerimi bilmeze değer öğretemem
O önce e haddini öğrensin

Biten sevgiye imrenip özenemem
Boş sözü duyup düstur edinemem
Neden kendine ah etsin

Bildim, lakin söyleyemem
Gördüm, ama izah edemem
Dünya, senle baş edemem
Beeeeen

Zaman, öylede geçiyor
Hayat, böylede bitiyor
Bitsin, umudum cennetten


Sevdim, kaç kere bilemem
Yaşadım, yok inkar edemem
Bıktım, senle baş edemem
Beeeeen

Zaman, öylede geçiyor
Hayat, böylede bitiyor
Bitsin, umudum cennetten

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »