Selim Gülgören - Dert Şarkı Sözleri

Sayfamızda Selim Gülgören - Dert Sözleri, Selim Gülgören - Dert Şarkı Sözü, Selim Gülgören - Dert Lyrics, Selim Gülgören - Dert Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Selim GülgörenSelim Gülgören - Dert şarkı sözlerinden önce Selim Gülgören ile ilgili kısaca bilgi;

Selim Gülgören, 20 Kasım 1985, İstanbul doğumludur.

Marmara Üniversitesi Turizm ve Seyahat İşletmeciliği ile Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi İşletmecilik mezunudur.

Henüz altı yaşındayken org çalarak başladığı müzik hayatına 2000 li yılların ortalarında reklam müzikleri yaparak devam etti.

Gerçek mesleği aranjör'lük olan Selim Gülgören, 2008 yılında "İstanbul Bana Dar" isimli bir solo albüm yaparak büyük bir çıkış yaptı.

Albümler:

2008: İstanbul Bana Dar
2011: Cennet (Tekli)
2012: Aşkın Tarifi (Tekli)
2012: Tarihe Gömdüm (Tekli)
2013: Biraz Farklı
2014: Günlerden Aşk
2014: Adım Adım (Tekli)
Selim Gülgören - Dert Şarkı Sözleri
Çal çal oyna diyor gözlerimin önünde
Kıvır kıvır dilin kemiği yok işte
Peşimde öyle büyük bir büyü var
Aşk aşk onun esaretinde..

Bir feryat dilimin ucunda,
Kıvıra kıvıra haykıramaz oldum,
Esir kalp tutkusu içinde,
Bana bir haller oldu
Fena görüyorum bende,
Ona müebbet bu yürek
Sonunda,uğrunda kalbimde mühürlenecek,

bugün kendimi saldım ben,
benliğimi verdim sana,
yeterki senin elinden,
gelsin dert dert...

çal çal oyna diyor gözlerimin önünde,
kıvır kıvır dil kemiği yok işte,
içimde öyle büyük bir büyü var,
aşk aşk onun esaretinde

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »