Selim Gülgören - Aşıklar Şehri Şarkı Sözleri

Sayfamızda Selim Gülgören - Aşıklar Şehri Sözleri, Selim Gülgören - Aşıklar Şehri Şarkı Sözü, Selim Gülgören - Aşıklar Şehri Lyrics, Selim Gülgören - Aşıklar Şehri Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Selim GülgörenSelim Gülgören - Aşıklar Şehri şarkı sözlerinden önce Selim Gülgören ile ilgili kısaca bilgi;

Selim Gülgören, 20 Kasım 1985, İstanbul doğumludur.

Marmara Üniversitesi Turizm ve Seyahat İşletmeciliği ile Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi İşletmecilik mezunudur.

Henüz altı yaşındayken org çalarak başladığı müzik hayatına 2000 li yılların ortalarında reklam müzikleri yaparak devam etti.

Gerçek mesleği aranjör'lük olan Selim Gülgören, 2008 yılında "İstanbul Bana Dar" isimli bir solo albüm yaparak büyük bir çıkış yaptı.

Albümler:

2008: İstanbul Bana Dar
2011: Cennet (Tekli)
2012: Aşkın Tarifi (Tekli)
2012: Tarihe Gömdüm (Tekli)
2013: Biraz Farklı
2014: Günlerden Aşk
2014: Adım Adım (Tekli)
Selim Gülgören - Aşıklar Şehri Şarkı Sözleri
Öyle sevdim ki ben seni
Tarifi yok hiç bir dilde
Dünyanın en mutlu insanı yaptın beni
En kötü günümde bile
Seninle biz ikimiz
Mutluluğun resmiyiz
İyi ki hayatımdasın
İki kişilik bir aşıklar şehriyiz
Bir ömür benimle yaşlanır mısın?
Kendimi terk ederim seni yarım bırakmam
Dört yolu aşk dolu yolumsun benim
Her saat her dakika her saniye kalbimdesin
Sen gözlerimin son adresisin

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »