One Direction - Steal My Girl Şarkı Sözleri

Sayfamızda One Direction - Steal My Girl Sözleri, One Direction - Steal My Girl Şarkı Sözü, One Direction - Steal My Girl Lyrics, One Direction - Steal My Girl Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

One DirectionOne Direction - Steal My Girl şarkı sözleri ve çevirisinden önce One Direction ile ilgili kısa bilgi;

One Direction, 2010 yılında kurulan Britanyalı müzik grubudur.

Kurucu Üyeleri; Louis Tomlinson, Harry Styles, Liam Payne ve Niall Horan'dır.

Grubun ilk teklisi "What Makes You Beautiful", 11 Eylül 2011 tarihinde yayınlandı ve İngiltere müzik listelerinde birinci oldu.

18 Kasım 2011'de ise Up All Night isimli albümlerini piyasaya çıkardılar.

Şimdiye kadar yaptıkları turneler

The X Factor Live Tour 2011 (Şubat-Nisan 2011)
One Direction Uk Tour (Kasım-Ocak 2012)
Better With U Tour (Şubat-Mart 2012)
Take Me Home Tour (Şubat- Kasım 2013)
Where We Are Tour (Nisan-Ekim 2014)
On The Road Again Tour (Şubat-Ekim 2015)
One Direction - Steal My Girl Şarkı Sözleri ve Çevirisi
She's been my queen since we were sixteen
On altıncı yaşımızdan beri o benim kraliçemdir.
We want the same things, we dream the same dreams, alright, alright
Aynı şeyleri ister, aynı şeyleri hayal ederiz, peki,
I got it all cause she is the one
Her şeye sahibim, çünkü o tek.
Her mom calls me love, her dad calls me son, alright, alright
Annesi beni tatlım diye çağırır, babasıysa evlat diye, peki, peki
I know, I know, I know for sure
Biliyorum, biliyorum ,tabii ki biliyorum.

Everybody wanna steal my girl
Herkes sevgilimi çalmak istiyor.
Everybody wanna take her heart away
Onun kalbini kazanmaya çalışıyorlar.
Couple billion in the whole wide world
Dünya'da milyonlarca kız var.
Find another one cause she belongs to me
Başka birisini bul çünkü o bana ait.

Everybody wanna steal my girl
Herkes sevgilimi çalmak istiyor.
Everybody wanna take her heart away
Onun kalbini kazanmaya çalışıyorlar.
Couple billion in the whole wide world
Dünya'da milyonlarca kız var.
Find another one cause she belongs to me
Başka birisini bul çünkü o bana ait.

Na na na na na na (oh evet)
Na na na na na na (peki)
Na na na na na na

She belongs to me
O bana ait.

Kisses that queen, her walk is so mean
Kraliçeye öpücükler,onun yürüyüşü çok havalıdır.
And every jaw drops when she's in those jeans, alright, alright
Ve herkesin çenesi açık kalır kızım o kotların içindeyken, peki, peki
I don't exist if I don't have her
Ona sahip olmasaydım var olmazdım bile
The sun doesn't shine, the world doesn't turn, alright, alright
Güneş parlamaz, Dünya dönmezdi bile, peki, peki
But I know, I know, I know for sure
Ama biliyorum, biliyorum, elbette biliyorum.

Everybody wanna steal my girl
Herkes sevgilimi çalmak istiyor.
Everybody wanna take her heart away
Onun kalbini kazanmaya çalışıyorlar.
Couple billion in the whole wide world
Dünya'da milyonlarca kız var.
Find another one cause she belongs to me
Başka birisini bul çünkü o bana ait.

Everybody wanna steal my girl
Herkes sevgilimi çalmak istiyor.
Everybody wanna take her heart away
Onun kalbini kazanmaya çalışıyorlar.
Couple billion in the whole wide world
Dünya'da milyonlarca kız var.
Find another one cause she belongs to me
Başka birisini bul çünkü o bana ait.

Na na na na na na (oh evet)
Na na na na na na (peki)

She knows, she knows
O biliyor, o biliyor ki
That I never let her down before
Onu daha önce hiç yalnız bırakmadım.
She knows, she knows
O biliyor, o biliyor ki
That I'm never gonna let them take her love away from me now
Onun sevgisini çalmalarına izin vermeyeceğim benden.


Everybody wanna steal my girl
Herkes sevgilimi çalmak istiyor.
Everybody wanna take her heart away
Onun kalbini kazanmaya çalışıyorlar.
Couple billion in the whole wide world
Dünya'da milyonlarca kız var.
Find another one cause she belongs to me
Başka birisini bul çünkü o bana ait.

Everybody wanna steal my girl
Herkes sevgilimi çalmak istiyor.
Everybody wanna take her heart away
Onun kalbini kazanmaya çalışıyorlar.
Couple billion in the whole wide world
Dünya'da milyonlarca kız var.
Find another one cause she belongs to me
Başka birisini bul çünkü o bana ait.

Na na na na na na (oh evet)
Na na na na na na (peki)
Na na na na na na

She belongs to me
O bana ait.

Na na na na na na (oh evet)
Na na na na na na (peki)
Na na na na na na

She belongs to me
O bana ait.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »