One Direction - Stand Up Şarkı Sözleri

Sayfamızda One Direction - Stand Up Sözleri, One Direction - Stand Up Şarkı Sözü, One Direction - Stand Up Lyrics, One Direction - Stand Up Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

One DirectionOne Direction - Stand Up şarkı sözleri ve çevirisinden önce One Direction ile ilgili kısa bilgi;

One Direction, 2010 yılında kurulan Britanyalı müzik grubudur.

Kurucu Üyeleri; Louis Tomlinson, Harry Styles, Liam Payne ve Niall Horan'dır.

Grubun ilk teklisi "What Makes You Beautiful", 11 Eylül 2011 tarihinde yayınlandı ve İngiltere müzik listelerinde birinci oldu.

18 Kasım 2011'de ise Up All Night isimli albümlerini piyasaya çıkardılar.

Şimdiye kadar yaptıkları turneler

The X Factor Live Tour 2011 (Şubat-Nisan 2011)
One Direction Uk Tour (Kasım-Ocak 2012)
Better With U Tour (Şubat-Mart 2012)
Take Me Home Tour (Şubat- Kasım 2013)
Where We Are Tour (Nisan-Ekim 2014)
On The Road Again Tour (Şubat-Ekim 2015)
One Direction - Stand Up Şarkı Sözleri ve Çevirisi
From the moment I met you, everything changed
I knew I had to get you, whatever the pain
I had to take you and make you mine

I would walk through the desert
I would walk down the aisle
I would swim all the oceans just to see you smile
Whatever it takes is fine

So put your hands up
Cause it's a stand up
And I won't be leaving ‘til I finish stealing every piece of your heart
Every piece of your heart

I know your hearts been broken
But don't you give up
I'll be there, yeah I know it
To fix you with love
It hurts me to think that you've ever cried

So put your hands up
Cause it's a stand up
And I won't be leaving ‘til I finish stealing every piece of your heart
Every piece of your heart
So put your hands up
Cause it's a stand up
And I won't be leaving ‘til I finish stealing every piece of your heart

And I will steal us a car
And we will drive to the stars
I will give you the moon
It's the least I can do if you give me the chance

So put your hands up
Cause it's a stand up

(I'm a thief, I'm a thief)
You can call me a thief
(I'm a thief, I'm a thief)
But you should know your part
(I'm a thief, I'm a thief)
I'm only here
(I'm a thief, I'm a thief)
Because you stole my heart

(I'm a thief, I'm a thief)
So put your hands up
(I'm a thief, I'm a thief)
Cause it's a stand up
And I won't be leaving till I finish stealing every piece of your heart

Cause you stole my heart
(I'm a thief, I'm a thief)
Call me a thief
(I'm a thief, I'm a thief)
But you should know your part
(I'm a thief, I'm a thief)
I'm only here
(I'm a thief, I'm a thief)
Because you stole my heart




Türkçe
Mücadele

Senle tanıştığım andan beri her şey değişti
Seni elde etmem gerektiğini biliyordum, ne kadar acı olursa olsun
Seni elde etmem ve benim yapmam gerekiyordu

Baştan sona çölü yürürdüm
Bir geçitten aşağı yürürdüm
Tüm okyanusları yüzerdim, sadece senin gülümsemeni görmek için
Bu ne alırsa alsın, önemli değil

O yüzden ellerini yukarı kaldır
Çünkü bu bir mücadele
Ve kalbinin her parçasını çalmadan gitmeyeceğim
Kalbinin her parçasını

Biliyorum kalbin eskiden kırılmıştı
Ama vazgeçme
Orada olacağım, evet biliyorum
Seni aşkla tamir etmek için
Senin ağladığını düşünmek beni acıtıyor

O yüzden ellerini yukarı kaldır
Çünkü bu bir mücadele
Ve kalbinin her parçasını çalmadan gitmeyeceğim
Kalbinin her parçasını
O yüzden ellerini yukarı kaldır
Çünkü bu bir mücadele
Ve kalbinin her parçasını çalmadan gitmeyeceğim

Ve bize bir araba çalacağım
Ve yıldızlara doğru süreceğiz
Sana Ay'ı vereceğim
Bu yapacağım en az şey, eğer bana şans verirsen

O yüzden ellerini yukarı kaldır
Çünkü bu bir mücadele

(Ben bir hırsızım, ben bir hırsızım)
Bana hırsız diyebilirsin
(Ben bir hırsızım, ben bir hırsızım)
Ama kendi rolünü bilmelisin
(Ben bir hırsızım, ben bir hırsızım)
Ben burdayım
(Ben bir hırsızım, ben bir hırsızım)
Çünkü sen benim kalbimi çaldın

(Ben bir hırsızım, ben bir hırsızım)
O yüzden ellerini yukarı kaldır
(Ben bir hırsızım, ben bir hırsızım)
Çünkü bu bir mücadele
Ve kalbinin her parçasını çalmadan gitmeyeceğim

Çünkü sen benim kalbimi çaldın
(Ben bir hırsızım, ben bir hırsızım)
Bana hırsız de
(Ben bir hırsızım, ben bir hırsızım)
Ama kendi rolünü bilmelisin
(Ben bir hırsızım, ben bir hırsızım)
Ben burdayım
(Ben bir hırsızım, ben bir hırsızım)
Çünkü sen benim kalbimi çaldın

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »