One Direction - Still The One Şarkı Sözleri

Sayfamızda One Direction - Still The One Sözleri, One Direction - Still The One Şarkı Sözü, One Direction - Still The One Lyrics, One Direction - Still The One Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

One DirectionOne Direction - Still The One şarkı sözleri ve çevirisinden önce One Direction ile ilgili kısa bilgi;

One Direction, 2010 yılında kurulan Britanyalı müzik grubudur.

Kurucu Üyeleri; Louis Tomlinson, Harry Styles, Liam Payne ve Niall Horan'dır.

Grubun ilk teklisi "What Makes You Beautiful", 11 Eylül 2011 tarihinde yayınlandı ve İngiltere müzik listelerinde birinci oldu.

18 Kasım 2011'de ise Up All Night isimli albümlerini piyasaya çıkardılar.

Şimdiye kadar yaptıkları turneler

The X Factor Live Tour 2011 (Şubat-Nisan 2011)
One Direction Uk Tour (Kasım-Ocak 2012)
Better With U Tour (Şubat-Mart 2012)
Take Me Home Tour (Şubat- Kasım 2013)
Where We Are Tour (Nisan-Ekim 2014)
On The Road Again Tour (Şubat-Ekim 2015)
One Direction - Still The One Şarkı Sözleri ve Çevirisi
Hello, hello
merhaba, merhaba
I know it's been awhile, but, baby
biliyorum bi süre oldu ama bebeğim
I got something
bir şeyim var
That I really wanna let you know
gerçekten bilmeni istediğim
Yeah
evet
Something that I wanna let you know
gerçekten bilmeni istediğim bir şey

You say
sen söylüyorsun
You say to everybody
herkese söylüyorsun
That you hate me
benden nefret ettiğini
Couldn't blame you
seni suçlayamam
Cause I know I left you all alone
çünkü seni yapayalnız bıraktım biliyorum
Yeah
evet
I know that I left you all alone
seni yapayalnız bıraktığımı biliyorum

Yeah
evet

Now I'm back at your door
şimdi geri geldim kapındayım
You're looking at me, unsure
bana bakıyorsun, güvensiz
I should've seen it before
seni daha önce görmeliydim
You're all I think about
bütün düşündüğüm sensin
Baby
bebeğim

I was so stupid
çok aptaldım
For letting you go
gitmene izin verdiğim için
But I-I-I know
ama biliyorum
You're still the one
sen hala teksin
You might have moved on
yoluna devam etmiş olabilirsin
But, girl, you should know
ama, sevgilim, bilmelisin
That I-I-I know you're still the one
senin hala tek ve aradğım kişi olduğunu bildiğimi
I know I'm saying too much
biliyorum çok fazla söylüyorum
But I will never give up
ama asla vazgeçmeyeceğim
I was so stupid
çok aptaldım
For letting you go
gitmene izin verdiğim için
But I-I-I know
ama biliyorum
You're still the one
sen hala teksin
I-I-I know
biliyorum
You're still the one
sen hala teksin

Hello, hello
merhaba, merhaba
I'm really hoping you'll forgive me
beni affedeceğini gerçekten umuyorum
I keep talking, begging
konuşuyorum, yalvarıyorum
Tell me what I wanna hear
bana duymak istediğimi söyle
Yeah
evet
Girl, just tell me what I wanna hear
sevgilim , bana sadece duymak istediğimi söyle

I tried and tried
denedim ve denedim
To start again and find somebody
tekrar başlamayı ve başkasını bulmayı
But I remember all the times
ama her seferinde hatırlıyorum
And all the words we said
ve söylediğimiz bütün sözleri
Yeah
evet
I can't get it out of my head
kafamdan atamıyorum

Yeah
evet

Now I'm back at your door
şimdi geri geldim kapındayım
You're looking at me, unsure
bana bakıyorsun, güvensiz
I should've seen it before
seni daha önce görmeliydim
You're all I think about
bütün düşündüğüm sensin
Baby
bebeğim

I was so stupid
çok aptaldım
For letting you go
gitmene izin verdiğim için
But I-I-I know
ama biliyorum
You're still the one
sen hala teksin
You might have moved on
yoluna devam etmiş olabilirsin
But, girl, you should know
ama, sevgilim, bilmelisin
That I-I-I know you're still the one
senin hala tek ve aradğım kişi olduğunu bildiğimi
I know I'm saying too much
biliyorum çok fazla söylüyorum
But I will never give up
ama asla vazgeçmeyeceğim
I was so stupid
çok aptaldım
For letting you go
gitmene izin verdiğim için
But I-I-I know
ama biliyorum
You're still the one
sen hala teksin
I-I-I know
biliyorum
You're still the one
sen hala teksin


I-I-I know
biliyorum

Hey
You
sen
You're still the one
sen hala teksin
Hey
You
sen
You're still the one
sen hala teksin
Hey
You
sen
You're still the one
sen hala teksin
Hey
You
sen
You're still the one
sen hala teksin

I know I'm saying too much
biliyorum çok fazla söylüyorum
But I will never give up
ama asla vazgeçmeyeceğim
I was so stupid
çok aptaldım
For letting you go
gitmene izin verdiğim için
But I-I-I know
ama biliyorum
You're still the one
sen hala teksin
I-I-I know
biliyorum
You're still the one
sen hala teksin

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »