Serdar Ortaç - Yatsıya Kadar Şarkı Sözleri

Sayfamızda Serdar Ortaç - Yatsıya Kadar Sözleri, Serdar Ortaç - Yatsıya Kadar Şarkı Sözü, Serdar Ortaç - Yatsıya Kadar Lyrics, Serdar Ortaç - Yatsıya Kadar Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Serdar Ortaç Şarkı SözleriSerdar Ortaç - Yatsıya Kadar şarkı sözlerinden önce Serdar Ortaç ile ilgili kısa bilgi;

Serdar Ortaç, 16 Şubat 1970, İstanbul doğumludur...

1993 senesinde İstanbul'da özel radyolarda program yapımcısı ve sunucu olarak çalıştı. Programlarını dinleyen bir plak yapımcısı tarafından Raks müzik şirketi ile anlaşma yapması teklif edildi. Böylelikle o güne kadar yazdığı şarkılarını, kendi sesi ile seslendirme şansını yakaladı ve ilk albümünü yaptı.

17 Ağustos 1994'te ilk albümü Aşk İçin ile müzik dünyasına adım attı.

Serdar Ortaç sadece kendi albümlerine yaptığı şarkılarla değil diğer sanatçılara verdiği şarkılarıyla da 15 yıldır müzik gündeminde ve Beste Fabrikası olarak anılmaktadır. Serdar Ortaç 2015 yılının Mayıs ayında yayınladığı Çek Elini kalbimden albümü şarkıları sizlerle.
Serdar Ortaç - Yatsıya Kadar Şarkı Sözleri

Aklın Fikrin Hep Bendeymiş
Doğru Mu, Doğru Mu
Pişman Mısın Sen Çizmiştin Yolu Yolu
İş işten Geçtikten Sonra Ne Fayda
Yaptıkların Bana Düşün Oldu
Yok Henüz Yitirmedim Aklım Hala Yerinde
Geriye Dönenlerden Değildim Değilim
Hiç Mi Fark Etmedin Sabrettiysem Sevgimden
Oda Bitti Bak Sensiz Mutsuz Değilim
Söyle Nereye Kadar Bitti Buraya Kadar
Senle Anladım Ki Ben Anca Yatsıya Kadar
İş işten Geçtikten Sonra Ne Fayda
Yaptıkların Bana Düşün Oldu
Yok Henüz Yitirmedim Aklım Hala Yerinde
Geriye Dönenlerden Değildim Değilim
Hiç Mi Fark Etmedin Sabrettiysem Sevgimden
Oda Bitti Bak Sensiz Mutsuz Değilim
Söyle Nereye Kadar Bitti Buraya Kadar
Senle Anladım Ki Ben Anca Yatsıya Kadar
Söyle Nereye Kadar Bitti Buraya Kadar
Senle Anladım Ki Ben Anca Yatsıya Kadar

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »