Serdar Ortaç - Çok Yazık Sana Şarkı Sözleri

Sayfamızda Serdar Ortaç - Çok Yazık Sana Sözleri, Serdar Ortaç - Çok Yazık Sana Şarkı Sözü, Serdar Ortaç - Çok Yazık Sana Lyrics, Serdar Ortaç - Çok Yazık Sana Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Serdar Ortaç Şarkı SözleriSerdar Ortaç - Çok Yazık Sana şarkı sözlerinden önce Serdar Ortaç ile ilgili kısa bilgi;

Serdar Ortaç, 16 Şubat 1970, İstanbul doğumludur...

1993 senesinde İstanbul'da özel radyolarda program yapımcısı ve sunucu olarak çalıştı. Programlarını dinleyen bir plak yapımcısı tarafından Raks müzik şirketi ile anlaşma yapması teklif edildi. Böylelikle o güne kadar yazdığı şarkılarını, kendi sesi ile seslendirme şansını yakaladı ve ilk albümünü yaptı.

17 Ağustos 1994'te ilk albümü Aşk İçin ile müzik dünyasına adım attı.

Serdar Ortaç sadece kendi albümlerine yaptığı şarkılarla değil diğer sanatçılara verdiği şarkılarıyla da 15 yıldır müzik gündeminde ve Beste Fabrikası olarak anılmaktadır. Serdar Ortaç 2015 yılının Mayıs ayında yayınladığı Çek Elini kalbimden albümü şarkıları sizlerle.
Serdar Ortaç - Çok Yazık Sana Şarkı Sözleri

Çok Yazık Sana Sana Sana Sana
Çok Yazık Sana Sana Sana Sana
Çok Yazık Sana Kaçabilirsin
Benden Uzağa Gidebilirsin
Yakabilirsin, Yıkabilirsin

Sen Bu Kalbin Değerini Bilemezsin
Acı Çekmeden Acı Nedir Bilemzesin

Sen Bu Kalbi Benim Kadar Sevemezsin
Arasanda Benim Gibi Bulamazsın
Sen Bu Kalbi Bi Kenara Atamazsın
Acı Çekmeden Aacı Nedir Bilemzesin
Sen Bu Kalbi Benim Kadar Sevemezsin

Arasanda Benim Gibi Bulamazsın
Sen Bu Kalbin Günahını Alamazsın
Çok Yazık Sana Kaçabilirsin
Benden Uzağa Gidebilirsin
Yakabilirsin, Yıkabilirsin

Sen Bu Kalbin Değerini Bilemezsin
Acı Çekmeden Acı Nedir Bilemzesin

Sen Bu Kalbi Benim Kadar Sevemezsin
Arasanda Benim Gibi Bulamazsın
Sen Bu Kalbi Bi Kenara Atamazsın
Acı Çekmeden Aacı Nedir Bilemzesin
Sen Bu Kalbi Benim Kadar Sevemezsin


Arasanda Benim Gibi Bulamazsın
Sen Bu Kalbi Bi Kenara Atamazsın
Acı Çekmeden Acı Nedir Bilemzesin
Sen Bu Kalbi Benim Kadar Sevemezsin
Arasanda Benim Gibi Bulamazsın
Sen Bu Kalbin Günahını Alamazsın

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »