Serdar Ortaç - Balım Ft. Otilia Şarkı Sözleri

Sayfamızda Serdar Ortaç - Balım Ft. Otilia Sözleri, Serdar Ortaç - Balım Ft. Otilia Şarkı Sözü, Serdar Ortaç - Balım Ft. Otilia Lyrics, Serdar Ortaç - Balım Ft. Otilia Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Serdar Ortaç Şarkı SözleriSerdar Ortaç - Balım Ft. Otilia şarkı sözlerinden önce Serdar Ortaç ile ilgili kısa bilgi;

Serdar Ortaç, 16 Şubat 1970, İstanbul doğumludur...

1993 senesinde İstanbul'da özel radyolarda program yapımcısı ve sunucu olarak çalıştı. Programlarını dinleyen bir plak yapımcısı tarafından Raks müzik şirketi ile anlaşma yapması teklif edildi. Böylelikle o güne kadar yazdığı şarkılarını, kendi sesi ile seslendirme şansını yakaladı ve ilk albümünü yaptı.

17 Ağustos 1994'te ilk albümü Aşk İçin ile müzik dünyasına adım attı.

Serdar Ortaç sadece kendi albümlerine yaptığı şarkılarla değil diğer sanatçılara verdiği şarkılarıyla da 15 yıldır müzik gündeminde ve Beste Fabrikası olarak anılmaktadır. Serdar Ortaç 2015 yılının Mayıs ayında yayınladığı Çek Elini kalbimden albümü şarkıları sizlerle.
Serdar Ortaç - Balım Ft. Otilia Şarkı Sözleri

Kimse sana canım cicim balım demesin
Kıskanırım seni başka biri sevmezsin
Ben gülerim bırak hayat sana gülmesin
Dudak benim başka kimse onu öpmesin

Ne umutsuzluğun ne bu hayat oyunu
Kendin hazırladın yavaş yavaş sonunu
Ama bende kolay bitmez aşkın yine de
Seviyorum aşkım yaşamayı seninle

-Nakarat-

Kimse sana canım cicim balım demesin
Kıskanırım seni başka biri sevmezsin
Ben gülerim bırak hayat sana gülmesin
Dudak benim başka kimse onu öpmesin

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »