Hülya Polat - Değirmen Şarkı Sözleri

Sayfamızda Hülya Polat - Değirmen Sözleri, Hülya Polat - Değirmen Şarkı Sözü, Hülya Polat - Değirmen Lyrics, Hülya Polat - Değirmen Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Hülya Polat Şarkı SözleriHülya Polat - Değirmen şarkı sözlerinden önce Hülya Polat ile ilgili kısa bilgi;

Hülya Polat, 1969, Pazar, Rize, doğumludur.

1996 yılında müziğe başladı. Genelde Karadeniz müziklerini seslendirmektedir.

Amerikalılar Karadeniz de adlı sinema filminde de rol alan sanatçının bir çok albümü bulunmaktadır.
Hülya Polat - Değirmen Şarkı Sözleri
Giderim değirmene
Unlarım İri İri
Giderim değirmene
Unlarım İri İri
Almaz beni bu sevdam
Alır beni yer biri
Almaz beni bu sevdam
Alır beni yer biri
Değirmen pendibilur
Dönerse kendi bilir
Ben yarie gel demem
Gelirse kendi bilir
Ben yarie gel demem
Gelirse kendi bilir
Değirmen kuyu budur
İrmagın suyu budur
Değirmen kuyu budur
İrmagın suyu budur
Yerden aldım kaldırmam
Benimde huyum budur
Yerden aldım kaldırmam
Benimde huyum budur
Değirmen pendibilur
Dönerse kendi bilir
Ben yarie gel demem
Gelirse kendi bilir
Ben yarie gel demem
Gelirse kendi bilir
Değirmenin arkına
Vardım su kesiceğim
Değirmenin arkına
Vardım su kesiceğim
Sanısan delikanlı
Bende kiraz çiçeği
Sanısan delikanlı
Bende kiraz çiçeği
Değirmen pendibilur
Dönerse kendi bilir
Ben yarie gel demem
Gelirse kendi bilir
Ben yarie gel demem
Gelirse kendi bilir
Değirmenin taşına
Mısır başına düşer
Değirmenin başına
Mısır başına düşer
Sevda zorla olmaz
Bıraktım oluruna
Sevda zorla olmaz
Bıraktım oluruna
Değirmen pendibilur
Dönerse kendi bilir
Ben yarie gel demem
Gelirse kendi bilir
Ben yarie gel demem
Gelirse kendi bilir

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »