Hülya Polat - Ben Niye Evleneyim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Hülya Polat - Ben Niye Evleneyim Sözleri, Hülya Polat - Ben Niye Evleneyim Şarkı Sözü, Hülya Polat - Ben Niye Evleneyim Lyrics, Hülya Polat - Ben Niye Evleneyim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Hülya Polat Şarkı SözleriHülya Polat - Ben Niye Evleneyim şarkı sözlerinden önce Hülya Polat ile ilgili kısa bilgi;

Hülya Polat, 1969, Pazar, Rize, doğumludur.

1996 yılında müziğe başladı. Genelde Karadeniz müziklerini seslendirmektedir.

Amerikalılar Karadeniz de adlı sinema filminde de rol alan sanatçının bir çok albümü bulunmaktadır.
Hülya Polat - Ben Niye Evleneyim Şarkı Sözleri
Evlen deyiler bana yapıştilar yakama x 2
Yük mü oldum babama ben niye evleneyim x 2
da ben niye evleneyim

[Nakarat]
...
Sonra pişman olacam ben niye evleneyim x 2
da ben niye evleneyim
Ben, ben, ben ben ben ben
Ben niye evleneyim da ben niye evleneyim x 2

Bekarın alasıyım yağmur damlasıyım
Keyfimin kahyasıyım ben niye evleneyim x 2
da ben niye evleneyim

[Nakarat]

İdareden dur bilmem bi giyduğumu giymem
Kimseye hesap vermem ben niye evleneyim x 2
da ben niye evleneyim

[Nakarat]

Şükür olsun derdim yok ama can yoldaşım yok x 2
Bekarlığın sonu yok ben gene evleneyim x 2
da ben gene evleneyim

...
Ha bire kuyruk evime yükledim
Bekarlığın sonu yok ben gene evleneyim x 2
da ben gene evleneyim
Ben, ben, ben ben ben ben
Bekarlığın sonu yok da ben gene evleneyim x 2

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »