Hülya Polat - Beddua Şarkı Sözleri

Sayfamızda Hülya Polat - Beddua Sözleri, Hülya Polat - Beddua Şarkı Sözü, Hülya Polat - Beddua Lyrics, Hülya Polat - Beddua Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Hülya Polat Şarkı SözleriHülya Polat - Beddua şarkı sözlerinden önce Hülya Polat ile ilgili kısa bilgi;

Hülya Polat, 1969, Pazar, Rize, doğumludur.

1996 yılında müziğe başladı. Genelde Karadeniz müziklerini seslendirmektedir.

Amerikalılar Karadeniz de adlı sinema filminde de rol alan sanatçının bir çok albümü bulunmaktadır.
Hülya Polat - Beddua Şarkı Sözleri
Rüzgar vurur kapıya
Yarim geldi sanırım
Bana ettiklerini
Saymaya utanırım
Bana ettiklerini
Saymaya utanırım

Taşlar yağsın başına
Doymayasın yaşına
Oturda ağla beni
Kalkar isun yaşına

Dumanlıdır dağlarım
Ah çekerde ağlarum
Dilerim allahımdan
Tutsun beddularım

Taşlar yağsın başına
Doymayasın yaşına
Oturda ağla beni
Kalkar isun yaşına

Cennete giremeyesin
Gün yüzü görmeyesin
Benimle hellaleşmeden
Canını vermeyesin

Taşlar yağsın başına
Doymayasın yaşına
Oturda ağla beni
Kalkar isun yaşına

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »