Hülya Polat - Denizlerin Rengisin Şarkı Sözleri

Sayfamızda Hülya Polat - Denizlerin Rengisin Sözleri, Hülya Polat - Denizlerin Rengisin Şarkı Sözü, Hülya Polat - Denizlerin Rengisin Lyrics, Hülya Polat - Denizlerin Rengisin Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Hülya Polat Şarkı SözleriHülya Polat - Denizlerin Rengisin şarkı sözlerinden önce Hülya Polat ile ilgili kısa bilgi;

Hülya Polat, 1969, Pazar, Rize, doğumludur.

1996 yılında müziğe başladı. Genelde Karadeniz müziklerini seslendirmektedir.

Amerikalılar Karadeniz de adlı sinema filminde de rol alan sanatçının bir çok albümü bulunmaktadır.
Hülya Polat - Denizlerin Rengisin Şarkı Sözleri
denizlerin rengisin
sen kalbimin dengisin
gel sarıl boğazıma
yüreklerim erisin

yandım o güzel gözlerine
kandım o şirin sözlerine
dallarda salınacağım
sen benim oynayacağım
öyle geliyor bana
ben senin olacağım

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »