Emir - Şeklim Başka Şarkı Sözleri

Sayfamızda Emir - Şeklim Başka Sözleri, Emir - Şeklim Başka Şarkı Sözü, Emir - Şeklim Başka Lyrics, Emir - Şeklim Başka Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Emir Şarkı SözleriEmir - Şeklim Başka şarkı sözlerinden önce Emir ile ilgili kısa bilgi;

Emir Sevinç yada bilinen ismiyle Emir, 7 Eylül 1980 İstanbul, Türkiye doğumludur.

Emir’e albümde söz ve müziği kendisine ait olan, albüme de ismini veren ‘Ben Sen Olamam’ şarkısını, çok benzetildiği ünlü sanatçı Tarkan vermiştir.

Emir, albümünü Tarkan'ın sahibi olduğu yapım şirketi HİTT Müzik'ten çıkarmıştır.

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi mezunudur.

Emir’le dostluğu yıllar öncesine dayanan Aysel Gürel, hasta yatağında iken kendisine, “Elebaşı” isimli şarkısını verdi...

Harun Kolçak ise kendi albümü için yazdığı “Anladım” isimli şarkısını hediye etti…
Emir - Şeklim Başka Şarkı Sözleri
Bi bakış bazen yürek hoplatır
Mutluluk mu oturanı zıplatır
Sen tutarsın o alır fırlatır
Aşk diyorlar buna

Matsa her şey o alır parlatır
Kararmış ruhları aydınlatır
Üstüne yazdırır satır satır
Aşk diyorlar buna

Kimi öpünce tene değince
Kimi sevince haz alır o başka
Ben bi sarınca karışınca
Kanımca benim derdim başka

Kimi öpünce tene değince
Kimi sevince haz alır o başka
Ben bi sarınca karışınca
Kanımca benim şeklim başka

Ele giyinir sana soyunurum
Yaşatmam ihanet acılarını
Ateş almaya da olsa gel
Özlerim vücut ısılarını

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »