Emir - Şiki Şiki Şarkı Sözleri

Sayfamızda Emir - Şiki Şiki Sözleri, Emir - Şiki Şiki Şarkı Sözü, Emir - Şiki Şiki Lyrics, Emir - Şiki Şiki Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Emir Şarkı SözleriEmir - Şiki Şiki şarkı sözlerinden önce Emir ile ilgili kısa bilgi;

Emir Sevinç yada bilinen ismiyle Emir, 7 Eylül 1980 İstanbul, Türkiye doğumludur.

Emir’e albümde söz ve müziği kendisine ait olan, albüme de ismini veren ‘Ben Sen Olamam’ şarkısını, çok benzetildiği ünlü sanatçı Tarkan vermiştir.

Emir, albümünü Tarkan'ın sahibi olduğu yapım şirketi HİTT Müzik'ten çıkarmıştır.

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi mezunudur.

Emir’le dostluğu yıllar öncesine dayanan Aysel Gürel, hasta yatağında iken kendisine, “Elebaşı” isimli şarkısını verdi...

Harun Kolçak ise kendi albümü için yazdığı “Anladım” isimli şarkısını hediye etti…
Emir - Şiki Şiki Şarkı Sözleri
Gidiyorsun ama bu defa gözlerini bana bırak
Geçen defa kendime bakamadım
Gerçeği göremedim
Bittiğini kabul edemedim

Her nefesimde yanışımı görenin gözü kamaşır
Kor ateşlerde yak kül et beni
Son nefesimde dön bana sana da bu yaraşır
Bir yudumda iç bitir beni

Kendime huzur veremedim
Bittiğini kabul edemedim

Çorabımın teki hala yok
Başkası var mı peki valla yok
Gazetenin eki nerde yok
Kafam da var ama bursum yok

Salı diye bi gün mü salla yok
şiki şiki bi durum valla yok
Hayatın anlamı nerde yok
Silah da var ama kurşun yok

Aç kafesini kuşlara uçmak çok yakışır
Kanadına tak uçur beni
Kopar dalından yalnız olan elma hep yarıdır
Gül ağzına at ısır beni
Çorabımın teki hala yok
Başkası var mı peki valla yok
Gazetenin eki nerde yok
Kafam da var ama bursum yok

Salı diye bi gün mü salla yok
şiki şiki bi durum valla yok
Hayatın anlamı nerde yok
Silah da var ama kurşun yok

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »