Emir - Sudan Sebep (Feat. Gülşen) Şarkı Sözleri

Sayfamızda Emir - Sudan Sebep (Feat. Gülşen) Sözleri, Emir - Sudan Sebep (Feat. Gülşen) Şarkı Sözü, Emir - Sudan Sebep (Feat. Gülşen) Lyrics, Emir - Sudan Sebep (Feat. Gülşen) Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Emir Şarkı SözleriEmir - Sudan Sebep (Feat. Gülşen) şarkı sözlerinden önce Emir ile ilgili kısa bilgi;

Emir Sevinç yada bilinen ismiyle Emir, 7 Eylül 1980 İstanbul, Türkiye doğumludur.

Emir’e albümde söz ve müziği kendisine ait olan, albüme de ismini veren ‘Ben Sen Olamam’ şarkısını, çok benzetildiği ünlü sanatçı Tarkan vermiştir.

Emir, albümünü Tarkan'ın sahibi olduğu yapım şirketi HİTT Müzik'ten çıkarmıştır.

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi mezunudur.

Emir’le dostluğu yıllar öncesine dayanan Aysel Gürel, hasta yatağında iken kendisine, “Elebaşı” isimli şarkısını verdi...

Harun Kolçak ise kendi albümü için yazdığı “Anladım” isimli şarkısını hediye etti…
Emir - Sudan Sebep (Feat. Gülşen) Şarkı Sözleri
Geçiyormuyum içinden
Düşünüyormusun Sen de
Beni görmek istiyormusun
Sudan bir sebeple
Dolaşıyorsun içimde
Ateşten bir rüzgar gibi

Sana kim izin verdi ki
Aşkla çöz beni diye
Her sabah çiçek gibi
Açılan o gözlerini
Görmenin sihrini
Sen bilemezsin ki
Söz verdim yarına güzel olacak
Ay dolunay sabah çok uzak

Üstüme düşen gölgene baktım
Aşkın tenime çok yakışacak..

Söz verdim yarına güzel olacak
Ay dolunay sabah çok uzak
Üstüme düşen gölgene baktım
Aşkın tenime çok yakışacak..
Aşkın tenime çok yakışacak ..
Dolaşıyorsun içimde
Ateşten bir rüzgar gibi
Sana kim izin verdi ki
Aşkla çöz beni diye
Canım!
Gönlüm aşkında
Gözüm bakışında
Söz : Yıldız Tilbe
Müzik : Gülşen
Düzenleme : Ozan Çolakoğlu

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »