Adem Gümüşkaya - Kış Masalı Şarkı Sözleri

Sayfamızda Adem Gümüşkaya - Kış Masalı Sözleri, Adem Gümüşkaya - Kış Masalı Şarkı Sözü, Adem Gümüşkaya - Kış Masalı Lyrics, Adem Gümüşkaya - Kış Masalı Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Adem Gümüşkaya Şarkı SözleriAdem Gümüşkaya - Kış Masalı şarkı sözlerinden önce Adem Gümüşkaya ile ilgili kısa bilgi;

Adem Gümüşkaya , 1982 Artvin, Türkiye doğumludur...

Müziğe lise yıllarında bağlama çalarak başlayan Adem Gümüşkaya, Askerlik yıllarında ise gitar çalmayı öğrendi.

Daha sonra Bursa'ya yerleşerek, değişik isimlerin yanında gitar çaldı.

2009 yılında bestelediği "Kış Masalı" müzik kariyerine yön veren şarkı olmuştur. Aynı isimle çıkardığı albüm ise İlk müzik albümü oldu...
Adem Gümüşkaya - Kış Masalı Şarkı Sözleri
Adını Dağlara Yazdım Yarim
Buğulu Camlara Kazdım
Kışın Masal Dinlemek Zor Yarim
Hem Ağladım Hem Anlattım

Gözyaşım Kaderden miydi Yarim
Çektiğim Kaderden miydi
İçtim Hep Ona Sarıldım Yarim
Tek Dostum Kadehler miydi

Özledim Gitme Deseydin Yarim
Bırakma Etme Deseydin
Şimdi Ardıma Bakmazdım Yarim
Elini Tutabilseydim

Gülmeyen Gözler ıslaktı Yarim
Benim Hayalim Vuslattı
Seni Sensiz Yaşamak Zor Yarim
Benide Allah Yarattı

Aşka Tövbe Etmekte Zor Yarim
Bir Daha Söyle Sevmekte
Ömründe Bir Kere Yandı Kalbim
Bu Canı Sana Vermekte

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »