Adem Gümüşkaya - Kördüğüm Şarkı Sözleri

Sayfamızda Adem Gümüşkaya - Kördüğüm Sözleri, Adem Gümüşkaya - Kördüğüm Şarkı Sözü, Adem Gümüşkaya - Kördüğüm Lyrics, Adem Gümüşkaya - Kördüğüm Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Adem Gümüşkaya Şarkı SözleriAdem Gümüşkaya - Kördüğüm şarkı sözlerinden önce Adem Gümüşkaya ile ilgili kısa bilgi;

Adem Gümüşkaya , 1982 Artvin, Türkiye doğumludur...

Müziğe lise yıllarında bağlama çalarak başlayan Adem Gümüşkaya, Askerlik yıllarında ise gitar çalmayı öğrendi.

Daha sonra Bursa'ya yerleşerek, değişik isimlerin yanında gitar çaldı.

2009 yılında bestelediği "Kış Masalı" müzik kariyerine yön veren şarkı olmuştur. Aynı isimle çıkardığı albüm ise İlk müzik albümü oldu...
Adem Gümüşkaya - Kördüğüm Şarkı Sözleri
yokluğun acıtmaz ki
nerdeyim gördün mü
olma ki ne farkeder
sendeyim gördün mü
yokluğun acıtmaz ki
nerdeyim gördün mü
olma ki ne farkeder
sen deyim gördün mü
kördüğüm kalmışım
derdimi sordun mu
sorma ki ne farkeder
gönlümü aldın mı
beklerim ıssız durak
hayaller sessiz ırak
yollarım çıkmaz sokak
kim bilir öldüm mü
gidenler gitti çoktan
geceler ayrılıktan
korkarım karanlıktan
üfledim söndün mü
baktın o gözlere
maziye sövdün mü
an gelir hatırlatır
bi şarkı duydun mu
dönmesin istemem
o hayatı beklemem
dualar bitti artık
mahşere gömdün mü
beklerim ıssız durak
hayaller sessiz ırak
yollarım çıkmaz sokak
kim bilir öldüm mü
gidenler gitti çoktan
geceler ayrılıktan
korkarım karanlıktan
üfledim söndün mü
üfledim söndün mü
üfledim söndün mü

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »