Adem Gümüşkaya - Kayıp Düşler Şarkı Sözleri

Sayfamızda Adem Gümüşkaya - Kayıp Düşler Sözleri, Adem Gümüşkaya - Kayıp Düşler Şarkı Sözü, Adem Gümüşkaya - Kayıp Düşler Lyrics, Adem Gümüşkaya - Kayıp Düşler Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Adem Gümüşkaya Şarkı SözleriAdem Gümüşkaya - Kayıp Düşler şarkı sözlerinden önce Adem Gümüşkaya ile ilgili kısa bilgi;

Adem Gümüşkaya , 1982 Artvin, Türkiye doğumludur...

Müziğe lise yıllarında bağlama çalarak başlayan Adem Gümüşkaya, Askerlik yıllarında ise gitar çalmayı öğrendi.

Daha sonra Bursa'ya yerleşerek, değişik isimlerin yanında gitar çaldı.

2009 yılında bestelediği "Kış Masalı" müzik kariyerine yön veren şarkı olmuştur. Aynı isimle çıkardığı albüm ise İlk müzik albümü oldu...
Adem Gümüşkaya - Kayıp Düşler Şarkı Sözleri
aldığım her nefesin sebebiydin
ya çok aşıktım ya da öyle deliydim
çoktandır ayrı düştü
gözlerimden aşk döktüm
kadrine kalbim kördüğüm
benim yarim neredesin

katıksız yollara vardım
yoruldum şarkılar çaldım
dön gel ölümlere kaldım
benim yarim neredesin

bu dert beni sel eyledi
kor ateşe kül eyledi
derya idim çöl eyledi
yarim şimdi neredesin

asırlar tükenir sanmam
dünyaya bir daha kanmam
yüreğim kanasın yanmam
yar şimdi neredesin

gönlüme gurbetin deydi
göz yaşım yağmurla geldi
söylemez dilim tükendi
yarim şimdi neredesin

kayıp düşer de gördüğüm
aşkı virane olduğum
ömrüne ömür ördüğüm
benim yarim neredesin

bu dert beni sel eyledi
kor ateşe kül eyledi
derya idim çöl eyledi
yarim şimdi neredesin

asırlar tükenir sanmam
dünyaya bir daha kanmam
yüreğim kanasın yanmam
yar şimdi neredesin

gönlüme gurbetin deydi
göz yaşım yağmurla geldi
söylemez dilim tükendi
yarim şimdi neredesin

kayıp düşer de gördüğüm
aşkı virane olduğum
ömrüne ömür ördüğüm
benim yarim neredesin

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »