Berksan - Beni Seviyor Şarkı Sözleri

Sayfamızda Berksan - Beni Seviyor Sözleri, Berksan - Beni Seviyor Şarkı Sözü, Berksan - Beni Seviyor Lyrics, Berksan - Beni Seviyor Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Berksan Şarkı SözleriBerksan - Beni Seviyor şarkı sözlerinden önce Berksan ile ilgili kısa bilgi;

Berksan, 30 Mayıs 1979, Ankara doğumludur...

Müziğe ilkokul üçüncü sınıfta başlayan sanatçının müzik alanında ki yeteneği babası tarafından keşfedildi ve Ankara Radyo Evi'nin açtığı bir sınavla Türk Sanat Müziği Çocuk Korosu'na girdi.

Solo olarak ilk kez Ankara'da Cabere adlı kulüpte sahne aldı. Çilek isimli ülk müzik albümünü 2003 yılının Eylül ayında çıkardı...

Yakışıklı popçu Berksan, aynı zamanda motor tutkunudur
Berksan - Beni Seviyor Şarkı Sözleri
Dibe Vurdum Bu Soğuk Geceler senden Sonra Yarim Oldu
Yaram Oldu Acım Oldu Yaşım Oldu
Aşk Diye Kurduğum Heceler Düğüm Oldu
Yalan Oldu Zehir Oldu Zıkkım Oldu Yine Sustu

Yazacaktım İki Satır İster
kitap Oldu Oyun Oldu Film Oldu Günü Doldu
Bekledim Ha Geldi Gelecek Şans Dönecek
Bana Gülecek Yalan Oldu Yılan Oldu Yaram Oldu

Kadere mi Çatcaz Şimdi Ne Yalnız mı Yatcaz Şimdi
Tenine Dokunmadan Nefesini Duymadan
Yalnız Yaşlancaz Şimdi Kederle Gamla Evli
Ben Sana Doymadan Sen Aşka Uyanmadan

Beni Seviyor O Beni Seviyor Ama Haberi yok
Canımı Sıkıyor
Beni Seviyor O Beni Seviyor Ama Ruhu Yok
Canımı Yakıyor..

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »