Berksan - Ben De Üzeceğim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Berksan - Ben De Üzeceğim Sözleri, Berksan - Ben De Üzeceğim Şarkı Sözü, Berksan - Ben De Üzeceğim Lyrics, Berksan - Ben De Üzeceğim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Berksan Şarkı SözleriBerksan - Ben De Üzeceğim şarkı sözlerinden önce Berksan ile ilgili kısa bilgi;

Berksan, 30 Mayıs 1979, Ankara doğumludur...

Müziğe ilkokul üçüncü sınıfta başlayan sanatçının müzik alanında ki yeteneği babası tarafından keşfedildi ve Ankara Radyo Evi'nin açtığı bir sınavla Türk Sanat Müziği Çocuk Korosu'na girdi.

Solo olarak ilk kez Ankara'da Cabere adlı kulüpte sahne aldı. Çilek isimli ülk müzik albümünü 2003 yılının Eylül ayında çıkardı...

Yakışıklı popçu Berksan, aynı zamanda motor tutkunudur
Berksan - Ben De Üzeceğim Şarkı Sözleri
Gözümün yaşına bakmadan
Beni kaç kez aldattılar
Kaç kez ağlattılar
Kalpsiz vicdansızlar
Beni kaç kez parçaladılar

Güvendiğim yalancılar
Çaldılar hevesimi
İnandığım herşeyi aldılar benden
Bundan böyle bende üzeceğim
Kalpleri fethedip terk edeceğim
Her gece bir başka bedende
Yanıp yanıp söneceğim.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »