Berksan - Bay Bay Şarkı Sözleri

Sayfamızda Berksan - Bay Bay Sözleri, Berksan - Bay Bay Şarkı Sözü, Berksan - Bay Bay Lyrics, Berksan - Bay Bay Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Berksan Şarkı SözleriBerksan - Bay Bay şarkı sözlerinden önce Berksan ile ilgili kısa bilgi;

Berksan, 30 Mayıs 1979, Ankara doğumludur...

Müziğe ilkokul üçüncü sınıfta başlayan sanatçının müzik alanında ki yeteneği babası tarafından keşfedildi ve Ankara Radyo Evi'nin açtığı bir sınavla Türk Sanat Müziği Çocuk Korosu'na girdi.

Solo olarak ilk kez Ankara'da Cabere adlı kulüpte sahne aldı. Çilek isimli ülk müzik albümünü 2003 yılının Eylül ayında çıkardı...

Yakışıklı popçu Berksan, aynı zamanda motor tutkunudur
Berksan - Bay Bay Şarkı Sözleri
Ele avuca sığmayan
O kalbi durdurdum duyuldu mu
Yillar varki zincirlerdin
Bu deli dolu gururu mu

Yıldızlı takdire laik uyumu mu
Anladın ama üzgünüm çok geç oldu
Hadi bay bay kuzum bay bay kuzum

(2x)
Yanağın gamze olsa , gözlerin yıldız olsa
Kucağına gül dolsa bay bay kuzum gidiyorum
Unuttum dünlerimi, kuruttun güllerini
Yaktım gemilerimi bay bay kuzum gidiyorum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »