İdo Tatlıses - Sabır Allah'ım Şarkı Sözleri

Sayfamızda İdo Tatlıses - Sabır Allah'ım Sözleri, İdo Tatlıses - Sabır Allah'ım Şarkı Sözü, İdo Tatlıses - Sabır Allah'ım Lyrics, İdo Tatlıses - Sabır Allah'ım Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

İdo Tatlıses Şarkı Sözleriİdo Tatlıses - Sabır Allahım şarkı sözlerinden önce İdo Tatlıses ile ilgili kısa bilgi;

İdo Tatlıses, 1992 Şanlıurfa doğumludur.

İdo Tatlıses, Şarkıcı İbrahim Tatlıses’in sinema oyuncusu Derya Tuna’nın oğludur.

İdo Tatlıses ,DJ’lik performansıyla da dikkatleri üzerine çekmiştir.

İdo Tatlıses - Sabır Allah'ım Şarkı Sözleri
Hayır yok aşktan sil yeni baştan yaşamak lazım mümkünse
Yıpranmadan hiç usanmadan beklemek lazım bittiyse
Hayır yok aşktan sil yeni baştan yaşamak lazım mümkünse
Yıpranmadan hiç usanmadan beklemek lazım
Sıfırı tükettim yüreğim yandıysa
Tahammül çizgim sınıra dayandıysa

Yardım et Allah
Sabır Allah'ım sabır ver bana
Her seferinde düştüm tuzağına,
Bıktım bu oyundan vazgeçtim payımdan
Geçirme beni yanından aşkın

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »