İdo Tatlıses - Mutluluk Perisi Şarkı Sözleri

Sayfamızda İdo Tatlıses - Mutluluk Perisi Sözleri, İdo Tatlıses - Mutluluk Perisi Şarkı Sözü, İdo Tatlıses - Mutluluk Perisi Lyrics, İdo Tatlıses - Mutluluk Perisi Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

İdo Tatlıses Şarkı Sözleriİdo Tatlıses - Mutluluk Perisi şarkı sözlerinden önce İdo Tatlıses ile ilgili kısa bilgi;

İdo Tatlıses, 1992 Şanlıurfa doğumludur.

İdo Tatlıses, Şarkıcı İbrahim Tatlıses’in sinema oyuncusu Derya Tuna’nın oğludur.

İdo Tatlıses ,DJ’lik performansıyla da dikkatleri üzerine çekmiştir.

İdo Tatlıses - Mutluluk Perisi Şarkı Sözleri
Müzik: Yalçın Kikbat

Bir çare bulamıyorum
Çözüm üretemiyorum
Adını koyamıyorum halimin
Yar deli diye diye
Şu deli gönlüme
Söz geçmiyor artık hükmedemiyorum
Sanırım özledim
Yolunu gözledim
Hep bir ümit bekledim
Perişan haldeyim
Şimdi sersefilim gidişinden sonra

Yüreğim karıştı
Aklım şaştı
Bir çıkış yolu bulamıyorum
Mutluluk bana haram oldu
Sonum ne olacak bilmiyorum

Senden sonra var mıdır ki şu yüzümü güldürecek birisi
Seni çok özledim artık
Dön bana mutluluk perisi

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »