İmera - Yanar Yüreğum Şarkı Sözleri

Sayfamızda İmera - Yanar Yüreğum Sözleri, İmera - Yanar Yüreğum Şarkı Sözü, İmera - Yanar Yüreğum Lyrics, İmera - Yanar Yüreğum Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

imeraİmera - Yanar Yüreğum şarkı sözlerinden önce Grup İmera ile ilgili kısa bilgi;

2016 yılında bitmeyen sevda isimli bir video klip çıkaran ve izlenme rekorları kıran Grup İmera, Hüseyin Ulusan, Merve Yavuz, Berat Bayraktar ve Yıldıray Yanlı tarafından 2014 yılında kuruldu.

Grubun Solistleri Merve Yavuz, Hüseyin Ulusan
Back Vokal / Klasik ve Akustik Gitar Yıldıray Yanlı,
Back Vokal / Kemençe, Berat Bayraktar
Tulum Cem Yazıcı,
Perküsyon Barış Engin,
Klavye Murat Sönmez
İmera - Yanar Yüreğum Şarkı Sözleri
Yanar Yüreğım Yanar
Sızlar Kalbümde Derinden
Söylesem Dertlerumu
Dağlar Oynar Yerinden

Dertlerim Bir Değildir
Aci Çekerum Aci
Sana Değil Sitemim
Kaderimde Acı

Uy Sevduğum Yaktun Beni
Gel Sar Beni
Neler Çektum Bir Sor Beni
Ne İşler Ettin Bana

Sevdum Seni
Ateş Oldun Yüreğume
Seni Sevmekten Başka
Ne Etmuşum Ben Sana

Çıkacağum Yaylaya
Deyeceğum Derdimi
Sonumu Bile Bile
Yaktum Kendu Kendumi

Sevduğum Senden Başka
Beni Kimse Saramyi
Al Götur Dertlerumi
Yüreğum Bure Sığmayi

Uy Sevduğum Yaktun Beni
Gel Sar Beni
Neler Çektum Bir Sor Beni
Ne İşler Ettin Bana

Sevdum Seni
Ateş Oldun Yüreğume
Seni Sevmekten Başka
Ne Etmuşum Ben Sana

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »