İmera - Oy Trabzon Şarkı Sözleri

Sayfamızda İmera - Oy Trabzon Sözleri, İmera - Oy Trabzon Şarkı Sözü, İmera - Oy Trabzon Lyrics, İmera - Oy Trabzon Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

imeraİmera - Oy Trabzon şarkı sözlerinden önce Grup İmera ile ilgili kısa bilgi;

2016 yılında bitmeyen sevda isimli bir video klip çıkaran ve izlenme rekorları kıran Grup İmera, Hüseyin Ulusan, Merve Yavuz, Berat Bayraktar ve Yıldıray Yanlı tarafından 2014 yılında kuruldu.

Grubun Solistleri Merve Yavuz, Hüseyin Ulusan
Back Vokal / Klasik ve Akustik Gitar Yıldıray Yanlı,
Back Vokal / Kemençe, Berat Bayraktar
Tulum Cem Yazıcı,
Perküsyon Barış Engin,
Klavye Murat Sönmez
İmera - Oy Trabzon Şarkı Sözleri
Maçka Yoli Hamsiköy
Orda Duramar
Ziganaya Variursen
Orda Duman Var

Yanakları Milo Milo
Çocuklar Yolda
Uzatır Sana Bir Tas
Hançera Amman

Oy Trabzon Tabzon Da
Koynuna Daldum
İnce Dokunmiş Ketensun
Kokladum Sardum

Dağlar Doli Gabar
Manişe Gama
Argatiya Günleri
Düşlerim Amman

Çiçek Aşmiş Kendile
İşledim Amman
Vakfikebir Ekmeği
Dişledim Amman

Oy Trabzon Tabzon Da
Koynuna Daldum
İnce Dokunmiş Ketensun
Kokladum Sardum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »