Sıla - Mürekkep Şarkı Sözleri

Sayfamızda Sıla - Mürekkep Sözleri, Sıla - Mürekkep Şarkı Sözü, Sıla - Mürekkep Lyrics, Sıla - Mürekkep Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

SılaSıla - Mürekkep şarkı sözlerinden önce Sıla ile ilgili kısa bilgi;

Sıla, 17 Haziran 1980 Acıpayam, Denizli, doğumludur...

Şarkıcılığın yanında, söz yazarı ve besteciliğiyle de eleştirmenler tarafından övülmüştür. Sahne eğitimi almaya lise yıllarında başlayan Sıla, Bilgi Üniversitesi'nde caz eğitimi aldıktan sonra Uzun Yıllar Kenan Doğulu'ya vokalistlik yaptı...

Pek çok Tv kanalı, radyo ve dergiler tarafından, En iyi şarkı, En iyi albüm, En iyi sanatçı, En iyi beste gibi dallarda ödülleri bulunmaktadır...

2016 yılında Mürekkep isimli bir albüm daha çıkardı.
Sıla - Mürekkep Şarkı Sözleri
Ah can dostum biliyor musun?
Hiçbir şey bilmiyormuşum meğer
Mürekkeple ben bir olursam
Giderilir sandım keder
İlk değil bu son değil
Yanmıştım olmasaydın eğer

Daha köz içim ben bilemedim
Söz geçiremedim duy unut hiç söylemedim
Unutamıyorum ah denedim
Köz içim ben bilemedim
Söz geçiremedim duy unut hiç söylemedim
Unutamıyorum ah denedim
Ah denedim

Boşluğa bağırıyorum
Olanca kuvvetimle boşluğa
Kimsesiz mağaralar gibi
Duruyorum ormanın ortasında
İlk değil bu son değil
Yanmıştım olmasaydın eğer

Daha köz içim ben bilemedim
Söz geçiremedim duy unut hiç söylemedim
Unutamıyorum ah denedim
Köz içim ben bilemedim
Söz geçiremedim duy unut hiç söylemedim
Unutamıyorum ah denedim
Ah denedim… Ah denedim

Köz içim ben bilemedim
Söz geçiremedim duy unut hiç söylemedim
Unutamıyorum ah denedim
Köz içim ben bilemedim
Söz geçiremedim duy unut hiç söylemedim
Unutamıyorum ah denedim
Ah denedim…

Söz: Sıla Gençoğlu

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »