Sıla - Lacivert Şarkı Sözleri

Sayfamızda Sıla - Lacivert Sözleri, Sıla - Lacivert Şarkı Sözü, Sıla - Lacivert Lyrics, Sıla - Lacivert Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

SılaSıla - Lacivert şarkı sözlerinden önce Sıla ile ilgili kısa bilgi;

Sıla, 17 Haziran 1980 Acıpayam, Denizli, doğumludur...

Şarkıcılığın yanında, söz yazarı ve besteciliğiyle de eleştirmenler tarafından övülmüştür. Sahne eğitimi almaya lise yıllarında başlayan Sıla, Bilgi Üniversitesi'nde caz eğitimi aldıktan sonra Uzun Yıllar Kenan Doğulu'ya vokalistlik yaptı...

Pek çok Tv kanalı, radyo ve dergiler tarafından, En iyi şarkı, En iyi albüm, En iyi sanatçı, En iyi beste gibi dallarda ödülleri bulunmaktadır...

2016 yılında Mürekkep isimli bir albüm daha çıkardı.
Sıla - Lacivert Şarkı Sözleri
Göster hadisene sual ettim
Maharetini aşk hayaI ettim
Gönül senin de eyledin hep viran

Lütfet hadisene sabrettim
Anlat ucundan merak ettim
Gençliğimi ziyan ettin ziyan

Meyilliyiz olmazIara
İsabetsiz çıkmazlara
O yüzdendir halim toz duman

Bu nasıl gayret
Kastın mı var canıma
Aşk değil zahmet
Sarıldım düşmanıma
Daha da dönme bana
Acımı dövme daha

Bu nasıl gayret
Kastın mı var canıma
Gel de hazmet
Sarıldım düşmanıma
Daha da dönme bana
Acımı dövme daha

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »