Serdar Ortaç - Harap Şarkı Sözleri

Sayfamızda Serdar Ortaç - Harap Sözleri, Serdar Ortaç - Harap Şarkı Sözü, Serdar Ortaç - Harap Lyrics, Serdar Ortaç - Harap Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Serdar Ortaç Şarkı SözleriSerdar Ortaç - Harap şarkı sözlerinden önce Serdar Ortaç ile ilgili kısa bilgi;

2016 yılında Gıybet isimli yeni bir albüm çıkaran Serdar Ortaç, 16 Şubat 1970, İstanbul doğumludur...

1993 senesinde İstanbul'da özel radyolarda program yapımcısı ve sunucu olarak çalıştı. Programlarını dinleyen bir plak yapımcısı tarafından Raks müzik şirketi ile anlaşma yapması teklif edildi. Böylelikle o güne kadar yazdığı şarkılarını, kendi sesi ile seslendirme şansını yakaladı ve ilk albümünü yaptı.

17 Ağustos 1994'te ilk albümü Aşk İçin ile müzik dünyasına adım attı.

Serdar Ortaç sadece kendi albümlerine yaptığı şarkılarla değil diğer sanatçılara verdiği şarkılarıyla da 15 yıldır müzik gündeminde ve Beste Fabrikası olarak anılmaktadır. Serdar Ortaç 2015 yılının Mayıs ayında yayınladığı Çek Elini kalbimden albümü şarkıları sizlerle.
Serdar Ortaç - Harap Şarkı Sözleri
Ben gidiyorum korkma sen yaralı ceylan
Tut elimi tut son defa
Ne zaman bitecek aşk acısı
Neyin izleri bu ne yarası
Hadi dön bebeğim meleğim
Etrafım harap içim harap

Aşk acısı benim yarası benim
Tadını sen al ben hiç alamam
Yaralı gözüm dön iki gözüm
Bana geri dön sana kıyamam
Niye kanasın kime yarasın sen unutasın
Meleğimi verin ben unutamam

Aşk acısı benim yarası benim
Tadını sen al ben hiç alamam
Yaralı gözüm dön iki gözüm
Bana geri dön sana kıyamam
Niye kanasın kime yarasın sen unutasın
Meleğimi verin ben unutamam

Ben gidiyorum korkma sen yaralı ceylan
Tut elimi tut son defa
Ne zaman bitecek aşk acısı
Neyin izleri bu ne yarası
Hadi dön bebeğim meleğim
Etrafım harap içim harap

Aşk acısı benim yarası benim
Tadını sen al ben hiç alamam
Yaralı gözüm dön iki gözüm
Bana geri dön sana kıyamam
Niye kanasın kime yarasın sen unutasın
Meleğimi verin ben unutamam

Aşk acısı benim yarası benim
Tadını sen al ben hiç alamam
Yaralı gözüm dön iki gözüm
Bana geri dön sana kıyamam
Niye kanasın kime yarasın sen unutasın
Meleğimi verin ben unutamam

Söz: Serdar Ortaç

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »