Serdar Ortaç - Gıybet Şarkı Sözleri

Sayfamızda Serdar Ortaç - Gıybet Sözleri, Serdar Ortaç - Gıybet Şarkı Sözü, Serdar Ortaç - Gıybet Lyrics, Serdar Ortaç - Gıybet Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Serdar Ortaç Şarkı SözleriSerdar Ortaç - Gıybet şarkı sözlerinden önce Serdar Ortaç ile ilgili kısa bilgi;

2016 yılında Gıybet isimli yeni bir albüm çıkaran Serdar Ortaç, 16 Şubat 1970, İstanbul doğumludur...

1993 senesinde İstanbul'da özel radyolarda program yapımcısı ve sunucu olarak çalıştı. Programlarını dinleyen bir plak yapımcısı tarafından Raks müzik şirketi ile anlaşma yapması teklif edildi. Böylelikle o güne kadar yazdığı şarkılarını, kendi sesi ile seslendirme şansını yakaladı ve ilk albümünü yaptı.

17 Ağustos 1994'te ilk albümü Aşk İçin ile müzik dünyasına adım attı.

Serdar Ortaç sadece kendi albümlerine yaptığı şarkılarla değil diğer sanatçılara verdiği şarkılarıyla da 15 yıldır müzik gündeminde ve Beste Fabrikası olarak anılmaktadır. Serdar Ortaç 2015 yılının Mayıs ayında yayınladığı Çek Elini kalbimden albümü şarkıları sizlerle.
Serdar Ortaç - Gıybet Şarkı Sözleri
Seni nasıl üzerim kıyamam ki güzelim
Konuşan konuşsun sen aldırma
Sen çiçeksen ben böcek
Yanıma dişi sinek
Bile yanaşamıyor gün sonunda
Geceyi söndürmüşüm başka evlerde
İnanma onlara günahıma girme

Gıybet
Çekemiyorlar bizi
Kıskanıyorlar bizi
Deliriyorlar sevdikçe seni
Sen de inanıp da bunlara
Yorma güzel kalbini
Dedim işte adı üstünde hepsi

Gıybet
Çekemiyorlar bizi
Kıskanıyorlar bizi
Deliriyorlar sevdikçe seni
Sen de inanıp da bunlara
Yorma güzel kalbini
Dedim işte adı üstünde hepsi

Gıybet… Gıybet
Gıybet… Gıybet

Seni nasıl üzerim kıyamam ki güzelim
Konuşan konuşsun sen aldırma
Sen çiçeksen ben böcek
Yanıma dişi sinek
Bile yanaşamıyor gün sonunda
Geceyi söndürmüşüm başka evlerde
İnanma onlara günahıma girme

Gıybet
Çekemiyorlar bizi
Kıskanıyorlar bizi
Deliriyorlar sevdikçe seni
Sen de inanıp da bunlara
Yorma güzel kalbini
Dedim işte adı üstünde hepsi

Gıybet… Gıybet
Gıybet… Gıybet

Gıybet
Çekemiyorlar bizi
Kıskanıyorlar bizi
Deliriyorlar sevdikçe seni
Sen de inanıp da bunlara
Yorma güzel kalbini
Dedim işte adı üstünde hepsi

Gıybet
Çekemiyorlar bizi
Kıskanıyorlar bizi
Deliriyorlar sevdikçe seni
Sen de inanıp da bunlara
Yorma güzel kalbini
Dedim işte adı üstünde hepsi

Gıybet… Gıybet

Söz - Müzik: Mert Ekren

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »