Berkay - Yalan Değil Şarkı Sözleri

Sayfamızda Berkay - Yalan Değil Sözleri, Berkay - Yalan Değil Şarkı Sözü, Berkay - Yalan Değil Lyrics, Berkay - Yalan Değil Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Berkay Şarkı SözleriBerkay - Yalan Değil şarkı sözlerinden önce Berkay ile ilgili kısa bilgi;

Berkay, 1981, Ankara , doğumludur.

Türk pop müzik şarkıcısı Berkay'ın tam adı Berkay Şahin 'dir.

İlk albümünğ 2010 yılında Ele İnat albümüyle yapmıştır.

2010 yılında bir çok ödül töreninde en iyi çıkış yapan şarkıcı olarak seçilmiştir.

2012 yılında ikinci albümü Aşk sadece ve 2014 'de Aşk Melekleri isimli albümlerini çıkarmıştır.

Son olarak 2016 yılında Arabest isimli bir albüm daha çıkardı.
Berkay - Yalan Değil Şarkı Sözleri
Beni bu gece vursunlar mühim değil
Beni her gün ağlatsınlar mühim değil
Seni bin yağlı kurşuna değişemem yalan değil
Seni bin damla gözyaşına değişemem yalan değil
İnan yalan yalan değil
İnan yalan yalan değil

Gözüm kör olsun yalan değil
Dilim tutulsun yalan değil
Bütün belalar üstüme gelsin yalan değil
İnan seviyorum

Gözüm kör olsun yalan değil
Dilim tutulsun yalan değil
Bütün belalar üstüme gelsin yalan değil
İnan seviyorum

Beni yerlere çalsınlar mühim değil
Beni bir pula saysınlar mühim değil
Seni dünyanın elmasına değişemem yalan değil
Seni hayatım pahasına değişemem yalan değil
İnan yalan yalan değil
İnan yalan yalan değil

Gözüm kör olsun yalan değil
Dilim tutulsun yalan değil
Bütün belalar üstüme gelsin yalan değil
İnan seviyorum

Gözüm kör olsun yalan değil
Dilim tutulsun yalan değil
Bütün belalar üstüme gelsin yalan değil
İnan seviyorum

Gözüm kör olsun yalan değil
Dilim tutulsun yalan değil
Bütün belalar üstüme gelsin yalan değil
İnan seviyorum

Söz - Müzik: Yusuf Hayaloğlu

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »