Berkay - Terk Etmek Ne Kadar Kolay Şarkı Sözleri

Sayfamızda Berkay - Terk Etmek Ne Kadar Kolay Sözleri, Berkay - Terk Etmek Ne Kadar Kolay Şarkı Sözü, Berkay - Terk Etmek Ne Kadar Kolay Lyrics, Berkay - Terk Etmek Ne Kadar Kolay Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Berkay Şarkı SözleriBerkay - Terk Etmek Ne Kadar Kolay şarkı sözlerinden önce Berkay ile ilgili kısa bilgi;

Berkay, 1981, Ankara , doğumludur.

Türk pop müzik şarkıcısı Berkay'ın tam adı Berkay Şahin 'dir.

İlk albümünğ 2010 yılında Ele İnat albümüyle yapmıştır.

2010 yılında bir çok ödül töreninde en iyi çıkış yapan şarkıcı olarak seçilmiştir.

2012 yılında ikinci albümü Aşk sadece ve 2014 'de Aşk Melekleri isimli albümlerini çıkarmıştır.

Son olarak 2016 yılında Arabest isimli bir albüm daha çıkardı.
Berkay - Terk Etmek Ne Kadar Kolay Şarkı Sözleri
Terk etmek ne kadar kolay
Sen kolay olanı seçtin
Terk etmek ne kadar kolay kolay
Sen kolay olanı seçtin

Önce benden sonra senden
Sonra da aşkımızdan geçtin aşkımızdan
Önce benden sonra senden
Sonra da aşkımızdan geçtin aşkımızdan

Yıkılasın demem sana sana
Yıkıl da ki ölmeyesin
Neler çeker insan neler neler
Bir düş ki sende göresin

Her sevgide bin ah ettim
Gençliğime eyvah ettim
Bilmem ki ne günah ettim
Bilemem bilemem gülemem ben
Yalan dünyada

Her sevgide bin ah ettim
Gençliğime eyvah ettim
Bilmem ki ne günah ettim
Bilemem bilemem gülemem ben
Yalan dünyada

Tanrım sonsuz sevgi versin
Kalbim tapar gibi sevsin
Tanrım sonsuz sevgi versin
Kalbim tapar gibi sevsin

Dilerim benden fazla sev
Sev ki sende gülmeyesin gülmeyesin
Dilerim benden fazla sev
Sev ki sende gülmeyesin gülmeyesin

Yıkılasın demem sana sana
Yıkıl da ki ölmeyesin
Neler çeker insan neler neler neler
Bir düş ki sende göresin

Her sevgide bin ah ettim
Gençliğime eyvah ettim
Bilmem ki ne günah ettim
Bilemem bilemem gülemem ben
Yalan dünyada

Her sevgide bin ah ettim
Gençliğime eyvah ettim
Bilmem ki ne günah ettim
Bilemem bilemem gülemem ben
Yalan dünyada

Söz: Ali Tekintüre
Müzik: Yavuz Taner

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »