Berkay - Savrulurum Şarkı Sözleri

Sayfamızda Berkay - Savrulurum Sözleri, Berkay - Savrulurum Şarkı Sözü, Berkay - Savrulurum Lyrics, Berkay - Savrulurum Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Berkay Şarkı SözleriBerkay - Savrulurum şarkı sözlerinden önce Berkay ile ilgili kısa bilgi;

Berkay, 1981, Ankara , doğumludur.

Türk pop müzik şarkıcısı Berkay'ın tam adı Berkay Şahin 'dir.

İlk albümünğ 2010 yılında Ele İnat albümüyle yapmıştır.

2010 yılında bir çok ödül töreninde en iyi çıkış yapan şarkıcı olarak seçilmiştir.

2012 yılında ikinci albümü Aşk sadece ve 2014 'de Aşk Melekleri isimli albümlerini çıkarmıştır.

Son olarak 2016 yılında Arabest isimli bir albüm daha çıkardı.
Berkay - Savrulurum Şarkı Sözleri
Aşkından ölsem ölsemölsem
Yüzünü görmem
Derdinden harab olup bitsem
Kapından geçmem

Yeminler etsen üzmem desen
Bir daha sevmemsevmem
Aşkından tutuşup küle dönsem
Yanına gelmem
Savrulurum savrulurum

Böyle mi duyacaktım ellerden gidişini
Böyle mi olacaktık
Sende mi yakacaktın beni alev alev
Sende mi satacaktın

Böyle mi duyacaktım ellerden gidişini
Böyle mi olacaktık
Sende mi yakacaktınbeni alev alev
Sende mi satacaktın

Savrulurum savrulurum

Böyle mi duyacaktım ellerden gidişini
Böyle mi olacaktık
Sende mi yakacaktın beni alev alev
Sende mi satacaktın

Böyle mi duyacaktım ellerden gidişini
Böyle mi olacaktık
Sende mi yakacaktın beni alev alev
Sende mi satacaktın

Söz - Müzik: Ersay Üner

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »