Berkay - Hep Sonradan Şarkı Sözleri

Sayfamızda Berkay - Hep Sonradan Sözleri, Berkay - Hep Sonradan Şarkı Sözü, Berkay - Hep Sonradan Lyrics, Berkay - Hep Sonradan Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Berkay Şarkı SözleriBerkay - Hep Sonradan şarkı sözlerinden önce Berkay ile ilgili kısa bilgi;

Berkay, 1981, Ankara , doğumludur.

Türk pop müzik şarkıcısı Berkay'ın tam adı Berkay Şahin 'dir.

İlk albümünğ 2010 yılında Ele İnat albümüyle yapmıştır.

2010 yılında bir çok ödül töreninde en iyi çıkış yapan şarkıcı olarak seçilmiştir.

2012 yılında ikinci albümü Aşk sadece ve 2014 'de Aşk Melekleri isimli albümlerini çıkarmıştır.

Son olarak 2016 yılında Arabest isimli bir albüm daha çıkardı.
Berkay - Hep Sonradan Şarkı Sözleri
Ne sen Leyla'sın ne de ben mecnun
Ne sen yorgunsun ne de ben yorgun
Kederli bir akşam içmişiz sarhoşuz hepsi bu

Ne sen Leyla'sın ne de ben mecnun
Ne sen yorgunsun ne de ben yorgun
Kederli bir akşam içmişiz sarhoşuz hepsi bu

Hep sonradan gelir aklım başıma
Hep sonradan sonradan
Hep sonradan gelir aklım başıma
Hep sonradan sonradan
Hep sonradan gelir aklım başıma
Hep sonradan sonradan
Hep sonradan gelir aklım başıma
Hep sonradan sonradan

Ne sen bulutsun ne de ben yağmur
Ne sen mağdur ne de ben mağrur
Hüzünlü bir akşam susmuşuz durgunuz hepsi bu

Ne sen bulutsun ne de ben yağmur
Ne sen mağdur ne de ben mağrur
Hüzünlü bir akşam susmuşuz durgunuz hepsi bu

Hep sonradan gelir aklım başıma
Hep sonradan sonradan
Hep sonradan gelir aklım başıma
Hep sonradan sonradan
Hep sonradan gelir aklım başıma
Hep sonradan sonradan
Hep sonradan gelir aklım başıma
Hep sonradan sonradan

Hep sonradan gelir aklım başıma
Hep sonradan sonradan
Hep sonradan gelir aklım başıma
Hep sonradan sonradan
Hep sonradan gelir aklım başıma
Hep sonradan sonradan
Hep sonradan gelir aklım başıma
Hep sonradan

Söz: Ali Çınar
Müzik: Ahmet Kaya

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »