Yonca Lodi - Gel Gör Beni Şarkı Sözleri

Sayfamızda Yonca Lodi - Gel Gör Beni Sözleri, Yonca Lodi - Gel Gör Beni Şarkı Sözü, Yonca Lodi - Gel Gör Beni Lyrics, Yonca Lodi - Gel Gör Beni Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Yonca LodiYonca Lodi - Gel Gör Beni şarkı sözlerinden önce Yonca Lodi hakkında kısaca bilgi;

Yonca Lodi, 17 Eylül 1974, İstanbul, Türkiye doğumludur.

İlk ve Orta öğretimini, çocukluğunun geçtiği Beşiktaş'ta tamamladı.

Lise yıllarında, Çağdaş Müzik Merkezi'ne kaydolan sanatçı, Mimar Sinan Üniversitesi Devlet Konservatuarı Sahne Sanatları Opera-Şan Bölümü’nde müzik eğitimini sürdürdü.

SONY müzik aracılığıyla, ilk albümünü 1999 yılı Mayıs ayında, kendi adıyla çıkardı.

2016 yılı itibariyle mevcut albümleri:

21 Mayıs 1999: Yonca Lodi
1 Kasım 2001: Aşkta ve Ayrılıkta
29 Ocak 2007: Yolumu Bulurum
7 Eylül 2010: Milat
4 Mart 2014: 12 Ay
Yonca Lodi - Gel Gör Beni Şarkı Sözleri
Aynada karanlık yaşlı gözlerim
Sen de gittin sonunda ziyan günlerim
Bırakmıyor peşimi hain sözlerin
Gel gör beni, halim perişan

Oysa ben sensiz yapamadım ki
Kendi başıma kalamadım ki
uyudum, uyandım istemedim ki
Başka birini sevemedim ki

Ne senin gülüşün
Ne de beni üzüşün
Çıkmadı ki aklımdan
Eli güldürüşün

Ne senin bakışın
Ne de beni yakışın
Sonunda sen de anlarsın
Biter aldanışın
(Çabuk olur dönüşün)

Aklına gelecek güzel günlerin
Arar beni gözlerin, bundan eminim
Sormadan kapını çalar dertlerin
Duyarım dostlardan halin perişan

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »